اپراتورها

بازار سرمایه

تلفن همراه

رگولاتوری

November 17, 2013
18:29 یکشنبه، 26ام آبانماه 1392
کد خبر: 58843

مدیرعامل مخابرات: ودایع بازگردانده نمی‌شوند

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: آنچه به عنوان بدهی مخابرات به دولت یاد می‌شود، اختلاف حسابی ۳۰۰ میلیارد تومانی بر سر درآمد پیامک و ۴۸۰ میلیارد تومانی در موضوع خصوصی‌سازی است که به این دلیل اجازه ترخیص تجهیزات را به ما نمی‌دهند.
 
 
به گزارش فارس، مظفر پوررنجبر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ودیعه پرداخت شده برای سیم کارت به مشترکان باز نخواهد گشت.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود:‌این مبلغ به عنوان حق اشتراک نزد مخابرات می‌ماند و هر کس که نخواست می‌تواند خطش را پس بدهد تا ودیعه‌اش را بگیرد.
 
وی در خصوص موضوع بدهی مخابرات به شرکت زیرساخت (دولت)، گفت: از نظر ما به دولت بدهی نداریم اما زیرساخت می‌گوید که بدهکار هستیم.
 
پوررنجبر افزود: موضوع بدهی از نظر ما اختلاف حسابی بر سر مابه‌التفاوت درآمد پیامک و مبلغی معادل 480 میلیارد تومان از زمان خصوصی‌سازی است.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ایران گفت: مابه‌التفاوت درآمد پیامک 300 میلیارد تومان بوده است.
 
وی ادامه داد: همچنین تجهیزاتی را برای توسعه تلفن ثابت به 4 تا 5 برابر قیمت خریداری کرده‌ایم که در گمرک مانده است و رگولاتوری 4 ماه است که تاییدیه ورود تجهیزات را نمی‌دهد و این تجهیزات بیش از صدها میلیارد تومان قیمت دارد.
 
پوررنجبر همچنین مرجع تصویب تعرفه‌های تلفن ثابت را شورای رقابت عنوان کرد و گفت: ما به احترام وزارت ارتباطات آبونمان 900 تومانی تلفن ثابت را لغو کردیم و منتظر تعیین نهایی تعرفه‌‌ها هستیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.