اپراتورها

تلفن همراه

November 18, 2013
19:25 دوشنبه، 27ام آبانماه 1392
کد خبر: 58876

مدیرعامل جدید مخابرات کردستان معرفی شد

طی مراسمی با حضور امام جمعه سنندج و نماینده مجلس خبرگان رهبری ، کارگزار مدیر عامل شرکت ارتباطات ثابت ، مدیران و کارکنان شرکت مخابرات و جمعی از مدیران استانداری و دیگر ادارات و نهادهای استان ، آزاد حکمت به عنوان مدیر عامل شرکت مخابرات استان کردستان معرفی و از خدمات آقای احمدی تقدیر شد.
 
در این مراسم ،  کارگزار مدیر عامل شرکت ارتباطات ثابت با اشاره به این حدیث از حضرت رسول گرامی اسلام که « ارزش یک لحظه خدمت معادل 9 هزار سال عبادت است » افزودند : ما در سازمانی خدمت می کنیم که هر کارمان از رنج های مردم را می کاهد ، پس باید قدر این فرصت را بدانیم و برای خدمت رسانی به مردم از همدیگر سبقت بگیریم.
 
توسعه مخابرات می تواند ، ضریب عملکرد سایر دستگاهها را چند بـــرابر کند ، اگر ارتباطات توسعه یابد ، همه بخش ها توسعه می یابد و در مناطق محروم و روستایی بسیاری از مشکلات را برطرف خواهد کرد. مدارس مجازی، آموزش های کشاورزی و بهداشت از راه دور می تواند توسعه روستایی را شتاب دهد. مدیر عامل شرکت ارتباطات ثابت ، یادآور شد ما آمادگی داریم ، در هشت ماه 8 هزار روستا را صاحب اینترنت کنیم. البته می بایست مجوز آن از طرف وزارت ارتباطات صادر شود و بعد از آن سایر دستگاهها هم باید از این بستر استفاده کنند و به مردم خدمات ارائه کنند.
 
احمدی ، مدیر عامل سابق استان نیز طی گزارشی عملکرد چهار سال حضور خود را صرفه جویی در هزینه ها ، کسب رتبه برتر در دیتا و تلفن همراه ، همراهی و همدلی با ادارات کل استان و بویژه استانداری ، توجه به حقوق کارکنان و مردم ذکر کرد و گفت : انتخاب مدیر بومی باعث تسریع در روند کارها بوده و انتخاب آقای حکمت هم برای استان برکات زیادی خواهد داشت.
 
نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری نیز طی سخنانی نیکوترین اعمال را خدمت به مردم توصیف کردند و افزوند : طی این سال ها خدمات زیادی به مردم شده است و انتظار داریم که در آینده هم ادامه یابد. مخابرات خوب خدمت کرده و ما از مدیر و کارکنان راضی هستیم. 
 
لحونی معاون منابع انسانی استانداری ، توسعه مخابرات در استان کردستان بویژه روستاها را شگفت انگیز خواند و از زحمات کارکنان و مدیران مخابرات به نمایندگی از استاندار قدردانی کردند.
 
حکمت مدیر عامل جدید مخابرات استان کردستان ، با اشاره به اجرای اصل 44 و خصوصی سازی در مخابرات گفت : برنامه های مخابرات تحت تأثیر اجرای اصل 44 تغییر کرده است و ما در مخابرات کردستان همگام با تحولات مخابرات کشور بــــــه دنبال تغییر و تحول در مخابرات کردستان هستیم. اصل مهم و محوری ، مشتری مداری است و ما در راستای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم گام برمی داریم و در آینده هم در همین چارچوب برنامه ها را دنبال می کنیم.
 
گفتنی است آقای حکمت ، پیش از این نایب رئیس هیأت مدیره شرکت مخابرات استان کردستان و از کارشناسان بومی استان بوده اند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.