تلفن همراه

سیستم‌عامل و نرم‌افزار

گوشی

November 20, 2013
8:40 چهارشنبه، 29ام آبانماه 1392
کد خبر: 58909

عرضه نسخه جدید سیبچه

سیبچه بازارچه ایرانی اپلیکیشن برای iOS است که حدود یک سال و نیم سن دارد و حالا وارد مرحله جدیدی از زندگی خود شده است. نسخه جدید این بازارچه ایرانی چند روزی است که وارد دستگاه‌های اپلی‌های ایران شده است. نسخه جدید که با iOS7 سازگاری کامل دارد، ساختاری کاربرپسندتر از قبل به خود گرفته است.
 
اما چیزی که باعث جذابیت بیشتر این نسخه نسبت به قبلی می‌شود، این ویژگی‌های آن نیست، بلکه عدم نیاز به جیلبریک بودن دستگاه شما است. شما با داشتن یک دستگاه با سیستم عامل iOS6 یا 7 به راحتی می‌توانید از این بازارچه استفاده کنید. بعد از دریافت سیبچه از سایت برنامه در آدرس sibche.ir، و نصب خودکار آن، تصاویر بالا را مشاهده می‌کنید. تعداد قابل‌توجهی برنامه فارسی که توسط توسعه‌دهندگان ایرانی داخل و خارج از کشور ساخته شده‌اند در این بازارچه وجود دارد، که برخی از آنها رایگان است و تعدادی دیگر خیر. تعداد زیادی هم برنامه عمومی و پرکاربرد غیرفارسی وجود دارد.
 
 
همانطور که در تصاویر می‌بینید، دسته‌بندی‌های زیادی نظیر سبک برنامه، برنامه‌های فارسی، برنامه‌های پرطرفدار و… در این بازارچه تعبیه شده است و علاوه بر آن قابلیت جست‌وجو نیز دارد. همه برنامه‌هایی که از سیبچه دانلود کنید، به‌صورت خودکار نصب می‌شوند و در صورت آپدیت شدن برنامه، سیبچه به شما پیغام می‌دهد و اگر مایل باشید، برنامه مورد نظر آپدیت می‌شود. یکی از ویژگی‌های جالب سیبچه که در نسخه قبلی هم وجود داشت، این است که در قسمت خانه، اطلاعات و اخبار روز مربوط به برنامه‌ها و دستگاه‌های اپلی منتشر می‌شود. آسان بودن فرآیند عضو شدن، خرید برنامه‌های مورد نیاز از طریق بانک‌های ایران و با کارت‌های عضو شبکه شتاب، در دسترس بودن توسعه‌دهنده برنامه‌ها و… از مزایای این بازارچه ایرانی است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.