بازی

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

گوشی

November 22, 2013
20:17 جمعه، 1ام آذرماه 1392
کد خبر: 58945

با PowerShell لاجیتک آیفون خود را به گیم‌پد تبدیل کنید

فریم ورک PowerShell محصول شرکت سخت افزاری Logitech گوشی های iPhone شرکت اپل را به Gamepad تبدیل می کند.
 
logitech_powershell_hands-on_sg_1
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، iPhone به تازگی در حال تبدیل شدن به یکی از قدرت های بزرگ نرم افزاری در این صنعت است. حالا با سیستم عامل iOS 7 و PowerShell شرکت Logitech نرم افزارها به آزوی خود رسیده اند. با ساخت جدیدترین نمایه کنترلگر که بخشی از iOS7 است، پد 99.99دلاری یک مجموعه آشنا از کنترل گر ها را، که با آن iPhone و iPod لمسی را برای عماکرد بهتر ویرایش کرد، همچنین یک باتری بسیار مقاوم و با دوام عرضه می کند. ما تعدادی از ویژگی های بسیار خوب و قابل ملاحظه این محصول را پیش از عرضه بررسی کرده ایم.
پیش از این نیز نسل سوم گیم پد ها برای آیفون آزمایش شده بود، اما با API مخصوص آبفون آن ها در نهایت می توانند مهر تأیید شرکت اپل را بگیرند. این نمایه اساساً برای ایجاد یک زبان مشترک میان کنترلگر ها و بازی ها به منظور تعامل با همدیگر ایجاد شده است، مخصوصاً برای عنوان های سازگار با این تکنولوژی، که حدوداً 300 عنوان بازی را در بر می گیرد و هرروزه نیز بر این تعداد افزوده می شود، این تکنولوژی براحتی کلیک بر روی آبفون و وارد شدن به بازی ست.
 
logitech_powershell_hands-on_sg_5
 
اما PowerShell شرکت Logitech بر سیستمی طراحی شده که اساساً برای سازندگان محصولات سخت افزاری ست؛ در حقیقت، این شرکت سخت افزار توسعه یافته ای از آنچه که اپل امسال عرضه کرد ارائه داده است. خود سخت افزار از یک فرآیند قالب تزریقی استفاده می کنئ، ساختار بیرونی و لبهای بیرونی این سخت افزار با پلاستیک سخت پوشانده شده است. شرکت Logitech از ما خواسته است تا از قسمت پشت این سخت افزار عکسبرداری نکنیم چون ممکن است طراحی این سخت افزار پیش از رونمایی لو برود.
در جلوی این سخت افزار یک D-pad با چهار دکمه وجود دارد.همچنین امکان غیر فعال کردن این D-pad و استفاده از کنترگر خود iPhone نیز وجود دارد.
همانطور که شما از یک کنترلگر 100 دلاری انتظار دارید کلید ها در جای خود ثابت و نرم هستند، دقیقاً همان چیزی که شما می خواهید زیر نوک انگشتانتان حس کنید.
 
logitech_powershell_hands-on_sg_12
 
پشت این دستگاه یکم حرف G حک شده که هنگاتمی که دستگاه را به گوشی متصل می کند با رنگ آبی روشن می شود و پس از مدت کوتاهی برای ذخیره انرژی باتری دوباره خاموش می شود.همچنین وقتی انرژی باتری به زیر 20 درصد انرژی کل برسد قرمز رنگ میشود. شرکت Logitech اعلام کرده است که 6 ساعت زمان برای شارژ کنترلگر و گوشی بطور همزمان، کافی است. البته گوشی زودتر شارژ می شود.
این شرکت همچنین چندین مدل مختلف از ضمائم را به دستگاه افزوده است از جمله یک هدفون هوشمند با یک گردنی بلند. این قسمت ها در سوراخ هدفون گوشی متصل می شوند و صدا بگونه ای منتشر می کنند که گویی در بین دستانتان پخش می شود نه در کف دست سمت راست.
 
logitech_powershell_hands-on_sg_9
 
از آنجایی که تنها سیستم عامل وشی های هوشمند iOS نیست ما از شرکت Logitec  در مورد ساخت این دستگاه برای اندروید پرسیدیم، که متاسفانه پاسخ آن ها این بود که اگرچه اندروید در حال تبدیل شدن به یک بازار بزرگ مانند iOS است، اما بدلیل تفاوت در اندازه ها، اشکال، و همینطور طراحی درگاه های گوشی های اندروید ساخت این دستگاه برای اندروید باید با تغییرات قابل ملاحظه ای باشد، البته ساخته خواهد شد ولی به این زودی انتظار آن را نداشته باشید.
 
logitech_powershell_hands-on_sg_13
 
logitech_powershell_hands-on_sg_10
 






 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.