اپراتورها

تجارت الکترونیک

تلفن همراه

November 22, 2013
22:06 جمعه، 1ام آذرماه 1392
کد خبر: 58962

خرید و پرداخت کاربران سرویس پول همراه MTN از طریق VISA ممکن شد

 همکاری MTN و شرکت VISA با ارائه راهکاری استثنایی، این امکان را برای کاربران فراهم آورده است تا با استفاده از سرویس پول همراه MTN به صورت رودررو و آنلاین درهرجا که کارت اعتباری VISA مورد پذیرش است، تراکنش انجام دهند.
 
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، بر اساس قرارداد منعقد شده بین طرفین، مشتریان MTN از طریق تلفن همراه خود قادر خواهند بود که از طریق حساب پول همراه MTN، در فروشگاهها و از طریق پایانه فروشVISA، وجوه خود را پرداخت کنند.
علاوه بر این، مشتریان میتوانند از تمامی فروشندگان متصل به پایانه VISA، به طور آنلاین خرید کنند و از تمامی دستگاههای خودپرداز VISA پول دریافت کنند.
خبر این موفقیت در کنفرانس AfricaCom که درحال حاضر و در شهر کیپ­تاون درحال برگزاری است، اعلام شد.
پیتر ورکاده، معاون تجاری گروه MTN گفت: «همکاری بین MTN و شرکت VISA به مشتریان پول همراه MTN این اجازه را میدهد تا به شبکه VISA که شامل عرضه‌کنندگان، فروشندگان آنلاین و دستگاه­­های خودپرداز می‌شود دسترسی کامل داشته باشند و از مزایای پرداخت از طریق تلفن همراه برخوردار شوند.
مشتریان غنایی پول همراه MTN، اولین افرادی خواهند بود که از نوآوری پرداخت از طریق تلفن همراه استفاده میکنند. این طرح پیش از پایان سال میلادی جاری در این کشور راه‌اندازی خواهد شد. این سرویس متعاقبا در سایر شعب MTN نیز به طور گسترده اجرا خواهد شد.
ویش سوانی، رئیس گروه همکاریهای جهانی اپراتورهای تلفن همراه، نوآوری و همکاریهای راهبردی شرکت VISA در این باره گفت: «از راهاندازی این سرویس جدید با همکاری MTN بسیار خرسندیم. انجام این کار به منظور گسترش مزایای خدمات پرداخت­های الکترونیکی پول همراه در آفریقا برای ما حائز اهمیت است.
به اعتقاد شرکت ‌VISA، فناوری تلفن همراه در امر پوشش خدمات مالی و سهولت دسترسی به آن، نیروی محرکه منحصربه‌فرد و مهمی است و یکی از عناصر اصلی در کمک به بهبود زندگی مردم محسوب میشود.
سوانی افزود: «امیدواریم این همکاری با MTN تداوم داشته و در آینده، راه نوآوری پرداخت را در ارائه محصولات بیشتر به مشتریان هموار سازد.
پول همراه MTN کاربران را قادر میسازد که وجوه خود را در داخل و خارج کشور انتقال داده و از سایر خدمات پرداخت نظیر پرداخت قبوض، خرید شارژ، پرداخت هزینه‌های بیمه و محصولات مالی و پرداختهای مربوط به خرده­فروشی نیز بهره ببرند.
تا اوایل پاییز سال جاری، سرویس پول همراه MTN 13.4 میلیون کاربر داشته و در ۱۳ کشور راه‌اندازی شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.