سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

November 22, 2013
23:27 جمعه، 1ام آذرماه 1392
کد خبر: 58971

زنهایزر باکیفیت‌ترین هدفون جهان را عرضه کرد

شرکت Sennheiser که در زمینه تولید ابزارهای جانبی مخصوص بازی‌های رایانه‌ای فعالیت می‌کند، دو هدفون جدید ارایه کرده است که می‌تواند لذت بازی‌ها را برای کاربران دوچندان کند.
 
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این دو هدفون G4ME ZERO و G4ME ONE نام دارند و مانند مدل قبلی خود یعنی Momentum Black بهترین کیفیت صدا را در اختیار کاربران می‌گذارند و حتی در فضاهای شلوغ هم صدا را با کیفیت‌ ایده‌آل به آن‌ها ارایه می‌دهند.
این دو هدفون جدید با همکاری متخصصان مرکز Io-Interactive طراحی شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود که نام بهترین هدفون‌های جهان مخصوص بازی‌های رایانه‌ای به آن‌ها اطلاق شود.
یکی از این دو محصول شامل قابلیت‌های صوتی ویژه برای کاربران معمولی در حوزه بازی‌های رایانه‌ای می‌شود که البته دو بخش مجزای آن مخصوص قرار گرفتن روی گوش به صورت کاملا سازگار با کاربران طراحی شده است. این هدفون G4ME ONE نام دارد و متناسب با بازی‌های مختلف،‌ صدا را به صورت متفاوت به گوش کاربران می‌رساند.
هدفون دیگر با نام G4ME ZERO برای کاربران تخصصی ساخته شده است و به گفته کارشناسان، راحت‌ترین، باکیفیت‌ترین و بهترین هدفون در بازار جهانی است. این هدفون در قسمت گوشی خود شامل چندین لایه می‌شود که بخش بیرونی آن به گونه‌ای طراحی شده است که به راحتی حالت گوش هر یک از کاربران را به خود می‌گیرد. این لایه‌ها باعث می‌شوند تا کاربر هیچ صدایی از محیط بیرون نشنود و خود را به طور کامل در دنیای بازی احساس کند.
هدفون G4ME ZERO هم‌اکنون با قیمت 279.95 دلار وارد بازار شده است و مدل G4ME ONE نیز با قیمت 249.95 دلار به فروش می‌رسد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.