تبلت

تلفن همراه

November 25, 2013
16:45 دوشنبه، 4ام آذرماه 1392
کد خبر: 59009

نگاهی به تبلت فراسو

شاید سرعت 1.8 گیگاهرتز برای سیستم‌های دسکتاپ و لپ تاپ‌های پیشرفته عادی به نظر برسد‌، اما چنین سرعتی برای برای یک وسیله‌ی پرتابل باورنکردنی‌ است. به همین دلیل نام "Fast" یا "سریع" شایسته‌ی جدید ترین محصول صنایع رایانه‌ی فراسو، یعنی تبلت فراسو است. 
 
Picture of Tabletبه گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، تبلتFast  مدل 711 اولین تبلت فراسو است. ربع قرن تجربه‌ی تولید محصولات کامپیوتری و الکترونیکی به کمک گروه فراسو آمد تا یکی از سریع ترین تبلت‌های دنیا و محصولی با کیفیت و مطابق تکنولوژی روز را به کاربران ایرانی معرفی کند . 
قلب تپنده‌ی چهار هسته‌ای A9 این تبلت از سریCortex  شرکتARM  است و با سرعت 1.8 گیگاهرتز در کنار توانایی بالا‌ کمترین میزان انرژی را مصرف می‌کند. تبلتFast  فراسو با این پردازنده قدرتمند به همراه 1 گیگا بایت حافظه‌یDDR3  یکی از سریع‌ترین و قدرتمند‌ترین تبلت‌های حال حاضر است. 
صفحه ئ نمایش 7.85 اینچی این تبلت از نوع IPS  است و زاویه‌ی دید بالا و عمق رنگ استثنائی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. صفحه‌ی گسترده‌ی این تبلت با استفاده از تکنولوژی مالتی تاچ، امکان استفاده از 5 انگشت را به صورت همزمان فراهم می‌آورد. 
 
این تبلت توانایی ذخیره‌سازی 16 گیگابایت اطلاعات دارد و با افزودن حافظه جانبی تا 32 گیگابایت افزایش می‌یابد. همچنین با استفاده از کابل OTG  همراه دستگاه می توان انواع فلش‌ USB و هارد اکسترنال را به آن متصل کرد. به کمک این کابل همین‌طور امکان اتصال وسایل جانبی مانند کیبورد و ماوس و هاب های USB به تبلت فراهم می‌شود‌. 
علاوه بر این با کابل OTG  و یک مودم یو اس بی GSM یا 3G  می‌توانید تبلت Fast  را به یک فبلت پر‌سرعت تبدیل کنید و از امکاناتی مانند تماس تلفنی و ارسال پیامک و همچنین اینترنت GPRS  و اپلیکیشن‌های مخصوص آن استفاده کنید‌. 
تبلت Fast 711  فراسو به سیستم عامل اندروید 4.2.2 فارسی مجهز است. این سیستم عامل توسط کارشناسان گروه فراسو بومی‌سازی شده و فونت فارسی آن در نرم افزار‌های تایپ و مرورگر‌های اینترنتی و دیگر نرم‌افزار‌ها بدون کوچکترین مشکلی قابل استفاده‌ است.
دو دوربین، یکی در جلو با کیفیت 2 مگا پیکسل و دیگری در پشت تبلت با کیفیت 1 مگا پیکسل امکان عکاسی و فیلم‌برداری و همچنین استفاده از نرم افزار های ارتباط اینترنتی و VOIP  را فراهم می‌کند. 
این تبلت به وسیله‌ی تکنولوژی قدرتمند 802.11 سری N  امکان اتصال به تمامی شبکه‌های وایرلس تا فاصله‌ی 250 متری در محیط‌های باز را دارد که لذت وبگردی و امکان استفاده از تعداد بی‌شماری از نرم افزار‌های رایگان را با بالاترین سرعت برای شما امکان‌پذیر می‌سازد‌. همچنین با دارا بودن چیپست داخلی GPS دیگر هرگز مسیرها را گم نخواهیدکرد. شما می‌توانید هر لحظه و در هر کجا از اپلیکیشن های قدرتمند مسیریابی با بالاترین امکانات استفاده نمایید‌.
بلوتوث ورژن 4 یکی دیگر از امکانات فوق‌العاده‌ی تبلت Fast  فراسو است. در این ورژن از تکنولوژی بلوتوث که با نام بلوتوث‌Smart  نیز شناخته می شود، علاوه بر قابلیت‌های‌ ورژن‌ 2 و 3 مصرف انرژی دستگاه نیز به میزان قابل توجهی کاهش یافته‌است. این چیپست بلوتوث با توجه به فاصله دو دستگاه و حجم اطلاعات انتقالی‌ میزان مصرف را کنترل می‌کند و در نتیجه مصرف انرژی تبلت کاهش می‌یابد‌.
 
با تبلت Fast علاوه بر فرمت‌های رایج عکس، فیلم و موسیقی می‌توانید فایل‌های MKV و MOV با کیفیت 1080 را به راحتی و بدون کوچکترین وقفه‌ای پخش کنید.
اتصال به کامپیوتر از طریق کابل مینی USB  امکان‌پذیر‌ است و انتقال اطلاعات و تهیه بک‌آپ نیز به همین ترتیب صورت می‌گیرد. همچنین به وسیله خروجی 3.5 میلیمتری می‌توانید علاوه بر 2 اسپیکر داخلی این تبلت از صدای شفاف و با کیفیت آن روی هدست‌های حرفه‌ای و سیستم‌های صوتی لذت ببرید . 
یکی از برتری‌های تبلت فراسو نسبت به تبلت های هم رده و تبلت‌های گران قیمت، سنسور‌های ویژه‌ی تعبیه شده در آن است. تبلت Fast دارای بیش از 11 سنسور مختلف و کارآمد است. سنسور‌های شتاب، فشار، نور، دما و سنسور‌های حرکتی و قطب نما تنها برخی از این سنسور‌ها هستند.
باطری قدرتمند این تبلت توسط شارژر و همچنین با اتصال کابل مینی USB به کامپیوتر قابل شارژ است و در حالت شارژ کامل توانایی پخش 10 ساعت موسیقی، 4 ساعت فیلم و یا 5 ساعت وبگردی را دارد . 
این تبلت نازک 8.6 میلیمتری سبک، با وزن 350 گرم و رنگ سفید، با عنوان FAST 711 Wi-Fi  و برند فراسو به همراه 18 ماه گارانتی شرکت مروارید اسپیرو به عنوان نماینده‌ی  انحصاری خدمات پس از فروش شرکت فراسو وارد بازار شده است . 
 
برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.