امنیت

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

گوشی

November 28, 2013
14:01 پنجشنبه، 7ام آذرماه 1392
کد خبر: 59087

Panda Mobile Security با قابلیت های جدید رسید

شرکت پاندا سکیوریتی به محصول Panda Mobile Security قابلیت جدید حفاظت در برابر سارقان را ویژه تلفن های هوشمند و تبلت ها اضافه کرد. نسخه 1.1 به عنوان جدیدترین نسخه از این محصول هم اکنون در Google Play در دسترس است. 
 
 
از مهمترین قابلیت هایی که به این نسخه از محصول Panda Mobile Security اضافه شده است می توان به حافظت از تلفن هوشمند و یا تبلت در برابر سارقان اشاره کرد. چراکه با کمک این قابلیت کاربران می توانند در صورت سرقت دستگاه خود، از راه دور گوشی و یا تبلت را قفل کرده و یا اطلاعات خود را بطور کامل پاک کنند. 
 
سه قابلیت اصلی
دستگاه یاب: با کمک این قابلیت موقعیت جغرافیایی دستگاه گم شده و یا به سرقت رفته بر روی نقشه به صاحب دستگاه نمایش داده می شود. 
قفل از راه دور: در هر شرایطی صاحب دستگاه به منظور جلوگیری از لو رفتن اطلاعات خود و استفاده از دستگاه توسط سایرین، می تواند از راه دور دستگاه را قفل کند. 
پاک کردن اطلاعات از راه دور: صاحب دستگاه می تواند از راه دور کلیه اطلاعات حساس و مهم خود را که بر روی گوشی و یا تبلت و یا کارت حافظه SD ذخیره شده است، پاک کند. 
 
بهینه‌سازی صفحه نمایش در تبلت ها
علاوه بر آنچه گفته شد، در جدیدترین نسخه از محصول Panda Mobile Security رابط کاربری و همچنین صفحه نمایش برای تبلت های مجهز به سیستم عامل اندروید بسیار بهبود یافته و بهینه شده و همچنین گزینه ای برای ارسال پیشنهادات و انتقادات کاربران برای ارسال به بخش فنی شرکت پاندا سکیوریتی به آن اضافه شده است. 
براساس آخرین بررسی های صورت گرفته توسط آزمایشگاه معتبر AV-Test در ژوئن سال 2013، هم اکنون بیش از 900 هزار گونه متفاوت از نرم افزارهای مخرب ویژه اندروید در حال گردش است. در چنین شرایطی فراهم کردن حفاظتی کامل و یکپارچه از دستگاه های تلفن همراه هوشمند و تبلت ها امری ضروری و مهم خواهد بود. 
 
ویژگی های کلیدی در Panda Mobile Security
حفاظت با آنتی ویروس
اسکن از کلیه برنامه هایی که به تازگی نصب شده است پیش از آنکه برای اولین بار از آنها استفاده شود.
حفاظت در برابر تهدیدات دانلود
اسکن و بروز رسانی برنامه ها و نرم افزارهایی که توسط کاربران دانلود می شود و ممکن است ناخواسته تهدیداتی را وارد دستگاه کاربر کنند.
اسکن از کارت حافظه SD
اسکن خودکار از کارت حافظه به منظور جلوگیری از ورود تهدیدات بالقوه
حفظ حریم شخصی کاربران
کنترل و نمایش مجوز دسترسی به برنامه‌های نصب شده 
مدیریت فرآیند
تجزیه و تحلیل برنامه های نصب شده بر روی دستگاه و گزارش درباره اندازه آنها، میزان استفاده از CPU و استفاده از حافظه دستگاه
در نهایت اینکه هرروزه محققان امنیتی آزمایشگاه شرکت پاندا سکیوریتی، بیش از  206 هزار گونه نرم افزار مخرب کشف و تجزیه و تحلیل می کنند که از این تعداد 74 هزار نوع از آنها کاملاً جدید هستند. در این شرایط سیستم هوش جمعی شرکت پاندا سکیوریتی کلیه این بدافزارها را مورد مطالعه و بررسی قرار داده تا با شناسایی به موقع بدافزارها، سریع ترین واکنش را در مواجهه با آن ها نشان داده و بیشترین حفاظت را برای کاربران فراهم کنند. 
   
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.