اینترنت و شبکه

گوشی

November 29, 2013
15:34 جمعه، 8ام آذرماه 1392
کد خبر: 59097

Google Maps تصاویر ترمینال‌های بین‌المللی را هم نمایش می‌دهد

سرویس Google Street برای پیدا کردن نقشه مختلف خیابان‌ها و رساندن کاربران به مقصد شهرت جهانی دارد و روی انواع دستگاه‌های الکترونیکی با اندازه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سرویس امکان سفر مجازی به ونیز و جزایر گالاپاگوس را فراهم می‌کند. اما با قابلیت جدیدی که شرکت گوگل به آن افزوده است،‌ از این پس می‌توانید یک پیش‌نمایش از فرودگاه‌های بین‌المللی مورد نظر خود را در اختیار داشته باشید.
 
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، سرویس Google Maps از روز جاری قابلیتی را شامل می‌شود که بر اساس آن اطلاعات و پیش‌نمایش مربوط به ترمینال‌های بین‌المللی از جمله 16 فرودگاه، بیش از 50 پایانه قطار و همچنین ایستگاه‌های مترو را در اختیار داشته باشید.
 
این قابلیت جدید به گونه‌ای طراحی شده است که جزییات مربوط به ایستگاه‌های تاکسی در کشور هنگ‌کنگ و همچنین داخل هواپیمای A380 در فرودگاه بین‌المللی دبی را نیز برای شما به نمایش می‌گذارد.
سرویس Google Maps این روزها محبوبیت فراوانی برای مسافرت‌های هوایی دارد برای سفرهایی با مسافت‌های کوتاه یا بلند بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین افزودن تصاویر برای کمک به کاربران در جریان آشنایی بیشتر با ترمینال‌های بین‌المللی می‌تواند کاربرد فراوانی داشته باشد و مورد استقبال عموم کاربران قرار گیرد.
 
این نقشه تعاملی نشان می‌دهد که مقصد مورد نظر در کجا واقع شده است. با قابلیت جدید افزوده شده به Street View از این پس کاربران می‌توانند تمام جزییات و موقعیت مربوط به فرودگاه‌ها و ترمینال‌های بین‌المللی را پیش از رسیدن به مقصد در اختیار داشته باشند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.