تلفن همراه

سیستم‌عامل و نرم‌افزار

گوشی

November 30, 2013
20:33 شنبه، 9ام آذرماه 1392
کد خبر: 59141

اپلیکیشن فیفا برای پخش مستقیم مسابقات فوتبال روی موبایل

فدراسیون بین‌المللی فوتبال(FIFA) که برای همه علاقمندان به ورزش فوتبال نامی آشنا محسوب می‌شود، اعلام کرد که ضمن انجام قرعه‌کشی مخصوص مسابقات جام جهانی در هفته آینده، ابزار موبایلی خود را هم عرضه کرده است.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این ابزار برای گوشی هوشمند آیفون، رایانه لوحی iPad و تمام دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید عرضه شده است و FIFA در توضیح آن اعلام کرده است که ابزار یاد شده قادر است تمام اطلاعات مربوط به صدها مسابقه فوتبال که در سراسر جهان برگزار می‌شود را ارایه دهد.
 
اطلاعاتی که در این ابزار موبایلی ارایه می‌شود از مسابقات محلی گرفته تا وقایع بین‌المللی را تحت پوشش قرار می‌دهد که از جمله این اطلاعات می‌توان به تاریخ برگزاری مسابقات، اخبار و دیگر نکات مربوط به بازی‌های جذاب اشاره کرد.
 
نکته جالب در مورد ابزار موبایلی یاد شده این است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند در تاریخ 6 دسامبر به صورت مستقیم قرعه‌کشی مخصوص مسابقات جام جهانی فوتبال را مشاهده کنند.
 
در این اتفاق جدول مربوط به بازی‌ها، نقشه راهنما برای برگزاری مسابقات در برزیل و مشخصات تیم‌ها با جزییات کامل اعلام می‌شود. 
 
لازم به ذکر است که در این ابزار موبایلی تصاویر ویدیویی از FIFA TV Studio و همچنین آرشیو FIFA منتشر خواهد شد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.