تلفن همراه

سیستم‌عامل و نرم‌افزار

گوشی

December 1, 2013
8:24 یکشنبه، 10ام آذرماه 1392
کد خبر: 59153

سیستم‌عامل موبایلی فایرفاکس با سرعت وارد بازار می‌شود

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده، گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل فایرفاکس هم‌اکنون در 13 کشور جهان عرضه می‌شوند و به زودی در اختیار دیگر کاربران جهانی نیز قرار می‌گیرند.
 
 
شرکت مخابراتی Telenor اعلام کرد که نخستین گوشی‌های هوشمند خود مبتنی بر سیستم‌عامل موبایلی فایرفاکس را از هفته گذشته وارد مجارستان کرده است و از هم‌اکنون فروش این گوشی هوشمند در کشورهای صربستان و مونته‌نگرو نیز آغاز شده است.
 
به گزارش فارس به نقل از سلولار – نیوز، این اوپراتور موبایلی همچنین اعلام کرد که در نظر دارد گوشی‌های هوشمند فایرفاکسی را در سال 2014 میلادی وارد آسیا کند.
 
به دنبال عرضه این محصول در منطقه آمریکای لاتین طی ماه اکتبر، گوشی‌های مبتنی بر سیستم‌عامل فایرفاکس پس از آن در برخی کشورهای اروپایی هم عرضه شدند.
 
شرکت مخابراتی Deutsche Telekom طی چند هفته گذشته عرضه گوشی های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل فایرفاکس را از طریق شعبه خود موسوم به Telekom در کشور مجارستان و همچنین شعبه Cosmote در کشور یونان آغاز کرد.
 
اوایل سال جاری میلادی نیز شرکت مخابراتی Deutsche Telekom از طریق اوپراتور T-Mobile این گوشی هوشمند را به دست کاربران لهستانی رساند.
 
گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل فایرفاکس هم‌اکنون در 13 کشور جهان عرضه می‌شوند و به زودی در اختیار دیگر کاربران جهانی نیز قرار می‌گیرند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.