باندپهن سیار

تلفن همراه

فناوری

لبه تکنولوژی

December 2, 2013
22:16 دوشنبه، 11ام آذرماه 1392
کد خبر: 59204

هواوی با یک دکمه سرعت کاربران موبایلی را ۷۰برابر می‌کند

شرکت هواوی اعلام کرد که راهکار جدید و نوآورانه آن موسوم به Turbo Button برای افزایش سرعت شبکه‌های مخابراتی LTE به گونه‌ای تعریف شده است که تنها با فشردن یک دکمه روی یک ابزار موبایلی امکان‌پذیر است و هیچ دشواری ندارد.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، هواوی در بیانیه خود توضیح داد که Turbo Button به مشترکان موبایلی امکان می‌دهد تا در طول یک دوره زمانی سرعت انتقال اطلاعات خود را از یک مگابایت در ثانیه به 70 مگابایت در ثانیه افزایش دهند که این کار تنها با بارگذاری یک ابزار موبایلی ساده و فشردن یک کلید روی آن صورت می‌پذیرد.
 
لازم به ذکر است،‌ اوپراتور موبایلی XL Axiata اندونزی در "کنفرانس همکاری‌های اقتصادی آسیا – پسیفیک 2013"(APEC) پیش‌نمایش این فناوری کاربردی را در معرض دید عموم قرار داد. این کنفرانس که در کشور اندونزی برگزار شده بود، از راهکار Networker هواوی برای شبکه مخابراتی LTE بهره برد.
 
راهکار Networker به عنوان یک پلتفورم باز و قابل برنامه‌ریزی تعریف برای اپراتورهای موبایلی طراحی شده است که قابلیت‌ها و کاربردهای قابل تغییر شبکه‌ای را در اختیار آن‌ها می‌گذارد. 
 
شرکت هواوی هنوز به درستی توضیح نداده است که چه فرآیندی باعث می‌شود تا سرعت مشترکان موبایلی 70 برابر افزایش یابد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.