فناوری

گوشی

December 6, 2013
0:19 جمعه، 15ام آذرماه 1392
کد خبر: 59270

عرضۀ ال‌جی G Flex در بازارهای بزرگ آسیا

اولین گوشی هوشمند منحنی و انعطاف‌پذیر دنیا با قابلیت خودترمیمی برای اولین بار در خارج از کره در دسترس است.
 
LG_G_FLEX_04
 
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از ال‌جی الکترونیکس، عرضۀ اولین گوشی هوشمند منحنی و انعطاف‌پذیر دنیا، ال‌جی G Flex را به بازارهای جهانی اعلام کرد. این عرضه از همین هفته در سنگاپور و هنگ‌کنگ آغاز می‌شود. دسترسی به این محصول مبتکرانه در بازارهای اصلی آسیا قبل از پایان سال اعلام می‌شود و در مناطق دیگر نیز متعاقباً معرفی خواهد شد.
 
ال‌جی G Flex کاربران در هر جای دنیا شیفتۀ خود کرده است زیرا اولین گوشی هوشمند منحنی است که مطابق با فرم صورت انسان است و گنجاندن اولین باتری منحنی گوشی هوشمند را امکان‌پذیر کرده است. ال‌جی G Flex با نمایشگرHD  پلاستیکی بادوام OLED  یا (P-OLED) از قابلیت خودترمیم قاب پشت برخوردار است که خط‌‌وخش‌های هرروزه را برطرف می‌کند و اولین گوشی هوشمندی است که از این فناوری برخوردار است. قابلیت مبتکرانه خودترمیمی در جدیدترین گوشی هوشمند ال‌‎جی تحسین و ستایش بسیاری از رسانه‎های بزرگ سراسر جهان را از آن خود کرده است.
 
مشتریان در سنگاپور می‌توانند از ۸ دسامبر ال‌جی G Flex را از پیش سفارش دهند. فروش ال‌جی G Flex در هنگ‌کنگ از ۱۳ دسامبر توسط اپراتورهای بزرگ و فروشندگان بزرگ لوازم الکترونیک آغاز می‌شود.
 
ال‌جی G Flex با انحنای عمودی جدیدترین گوشی هوشمند پیشرفته از سری G ال‌جی است که از ابتکارات انحصاری دیگر شرکت‌های ال‌جی مانند LG Display و G Flex برخوردار است. نمایشگر منحنی ۶ اینچ Real RGB P-OLED منحصراً برای G Flex ساخته شده است و بزرگترین نمایشگر در نوع خود است. باتری منحنی ۳۵۰۰ میلی‌آمپر که ساخت شرکت LG Chem است مخصوص G Flex تولید شده و اولین در دنیا است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.