تلفن همراه

گوشی

December 19, 2013
0:25 پنجشنبه، 28ام آذرماه 1392
کد خبر: 59603

هواوی هانر 3X و 3C را رونمایی کرد

شرکت هواوی از دو گوشی اندرویدی جدید در قالب سری هانر(honor) رونمایی کرد.
 
 
گوشی اول یک فبلت 5.5 اینچی به نام هانر 3X و دیگری یک گوشی هوشمند پنج اینچی موسوم به هانر 3C است. هردوی این گوشی‌ها دو سیم‌ کارته هستند.
 
Huawei Honor 3C
 
قابلیت‌های ویژه هانر 3X شامل نمایشگر 5.5 اینچی با فناوری آی پی اس و وضوح 720*1280 پیکسل، پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت 1.7 گیگاهرتز، رم دو گیگابایتی و دوربین 13 مگاپیکسلی و یک دوربین پنج مگاپیکسلی در جلوی گوشی و همچنین یک باتری 3000 میلی‌آمپر است.
 
قیمت این گوشی در زمان عرضه حدود 280 دلار خواهد بود.
 
Huawei Honor 3Xگوشی دیگر هواوی هانر 3C قابلیتهای پایین‌تری و همچنین قیمت کمتری نسبت به 3X (تقریبا نصف قیمت) دارد.
 
این گوشی از یک نمایشگر 5 اینچی با وضوع 720 در 1280 پیکسل، پردازنده چهار هسته‌ای با سرعت 1.2 هرتز و اندروید 4.2 برخوردار است.
 
دوربین اصلی گوشی هشت مگاپیکسل و دوربین جلویی آن پنج مگاپیکسل است.
 
هانر 3C در دو مدل با رم‌های یک گیگابایتی و دو گیگابایتی عرضه خواهد شد و هر دوی آنها قابلیت الصاق کارت حافظه جانبی میکرو اس دی دارند.
 
قیمت این گوشی حدود 130 دلار برای نسخه رم یک گیگابایتی و 160 دلار برای نسخه دارای رم دو گیگابایتی است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.