سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

December 26, 2013
23:21 پنجشنبه، 5ام دیماه 1392
کد خبر: 59789

“راهکاران” بعنوان نسل جدید محصولات همکاران سیستم معرفی شد

شرکت همکاران سیستم در سمیناری در استان یزد و با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از فعالان صنعت و تجارت این استان نسل جدید محصولات خود را تحت عنوان «راهکاران همکاران سیستم» معرفی کرد. 
در این سمینار همکاران سیستم ضمن تشریح دلایل حرکت سازمان‌ها و شرکت‌ها به سمت استفاده از راهکارهای برنامه‌ریزی منابع سازمانی، جزییاتی از امکانات این محصول جدید را تشریح کرد.
 
نگاه جدید به ERP: ساده‌تر برای استفاده، ارزشمند‌تر برای سازمان
 
سمینار همکاران سیستم با معرفی این شرکت توسط مجتبی زارعی، مدیر فروش همکاران سیستم یزد، آغاز شد. 
در ادامه فرید فولادی، مدیر محصول شرکت همکاران سیستم، مفاهیم ERP و رویکردهای موجود در این حوزه را تشریح کرد. وی با اشاره به روند تغییر ERP در طی سال‌های گذشته گفت: «در سال ۲۰۱۳، ERP به سمت سادگی در استقرار و پیاده سازی، سهولت در کاربری، و افزایش ابزارهای تحلیلی رفته است.» 
وی همچنین با اشاره به دلایل سرمایه گذاری سازمان‌ها روی ERP گفت: «بر اساس مطالعات انجام شده در دنیا، استفاده از ERP در سازمان‌ها، منجر به اتخاذ تصمیمات بهتر، افزایش سودآوری، کاهش هزینه و افزایش کارایی شده است.»
 
راهکاران همکاران سیستم، بستری برای مهاجرت سازمان‌ها و شرکت‌ها به ERP
 
به گفته مدیر محصول همکاران سیستم، پیاده‌سازی ERP احتیاج به یک بلوغ سازمانی در تمام زوایا دارد. شرکت‌های ارائه دهندهٔ ERP می‌توانند بیرون بایستند تا سازمان‌ها به بلوغ مورد نظر برسند و بعد به آن‌ها ERP بدهند، کاری که عمدتا اتفاق افتاده، اما همکاران سیستم می‌خواهد کنار سازمان‌های مشتری بایستد و همراه‌شان باشد تا این بلوغ برایشان ایجاد شود. 
فرید فولادی، در ادامه به رویکرد همکاران سیستم در ارائه محصولات جدید به سازمان‌ها و شرکت‌ها اشاره کرد و ضمن اعلام آمادگی برای عرضه گسترده این محصول به بازار گفت: «این محصول جدید، امکان عرضه تدریجی ERP را به ما می‌دهد بنابراین شرکت‌های بزرگ و متوسط می‌توانند به تدریج آن را پیاده سازی کنند و در طی زمان بر اساس ارزشی که ERP برایشان ایجاد می‌کند آن را تکمیل کنند. ما دنبال این هستیم که به سازمان‌ها کمک کرده و طی یک فرآیند تدریجی آن‌ها را به سمت ERP مهاجرت بدهیم.»
 
مزیت‌های راهکاران همکاران سیستم برای سازمان‌ها و شرکت
 
در ادامه مراسم، محمد عزیزالهی، مدیر عامل همکاران سیستم یزد، به تشریح ویژگی‌های کلیدی راهکاران همکاران سیستم پرداخت. وی گفت: «از مهم‌ترین مزیت‌های این محصول برای سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌توان به تحت وب بودن، پوشش فرایندهای کسب و کار از طریق موتور گردش کار، قابلیت متناسب سازی بالا، تسهیل ارتباط با ذینفعان بیرونی و داخلی و امکان چند زبانی، چند ارزی و چند شعبه‌ای اشاره کرد» 
وی همچنین با معرفی راهکارهای مختلف این محصول گفت: «راهکاران همکاران سیستم در حال حاضر حوزه‌های مالی، فروش و پخش، انبار و تدارکات، سرمایه انسانی و هوشمندی تجاری را پوشش می‌دهد. پوشش استانداردهای GAAP و IFRS در راهکار حوزه مالی، پشتیبانی از انواع فروش‌های عمده، مویرگی، صادراتی و بورسی و امکان استفاده از موبایل در راهکار حوزه فروش و پخش، از دیگر مزیت‌های راهکاران همکاران سیستم است.
 
در پایان این مراسم، چگونگی اجرای یک گردش کار در «راهکاران همکاران سیستم»، توسط مسعود صادق‌پور، مدیر پروژه استقرار راهکاران، نمایش داده شد که مورد توجه حاضران قرار گرفت. 
همچنین در بخش پرسش و پاسخ، حضار سوالات خود در ارتباط با محتوای ارائه شده را مطرح و پاسخشان را از مدیران حاضر در جلسه، دریافت کردند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.