رگولاتوری

December 30, 2013
19:33 دوشنبه، 9ام دیماه 1392
کد خبر: 59912

اعضای صاحب نظر کمیسیون تنظیم مقررات توسط وزیر ارتباطات منصوب شدند

انتصاب اعضای صاحب نظر  کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات طی احکام جداگانه از سوی دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، آقایان دکتر سید احمد معتمدی، مهندس نصرالله جهانگرد و دکتر مسعود اخوان فرد به عنوان اعضای کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات منصوب شدند.
 
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری ازطلاعات در متن حکم دکتر واعظی آمده است:
نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور علمی و با عنایت به پیشنهاد وزارت متبوع و مصوبه شماره 148533/ت49866 ه مورخ 92/9/13هیئت محترم وزیران، جناب عالی را به عنوان عضو کمیسیون تنظیم مقررات منصوب می نمایم.
امید است با استعانت از قادر متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی در جهت اهداف دولت تدبیر و امید و با پی گیری های مجدانه و همکاری سایر اعضاء زمینه اجرای دقیق وظایف کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات را فراهم نمایید.
توفیق روز افزون شما را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه الله) از درگاه ایزد منان مسالت می نمایم.
 
لازم به ذکر است کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات دارای 9 نفر عضو می باشد که سه نفر آنها از افراد صاحب نظر در حوزه ICT می باشند.
 
به گزارش دبیرخانه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در حال حاضر محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بعنوان رئیس، علی‌اصغر عمیدیان، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی بعنوان دبیر، نصراله جهانگرد، سیداحمد معتمدی، مسعود اخوان فرد بعنوان اعضای صاحب‌نظر، سیدهادی نادمی بعنوان نماینده معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری و مهدی مرجانی بعنوان نماینده وزارت امور اقتصادی و دارائی، اعضای کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات هستند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.