باندپهن ثابت

December 30, 2013
19:34 دوشنبه، 9ام دیماه 1392
کد خبر: 59913

پروژه ارتقاء شبکه مدیریت سوئیچینگ کشوری توسط زیرساخت اجرایی شد

اجرای پروژه ارتقاء شبکه مدیریت سوئیچینگ کشوری (ISMN) توسط شرکت ارتباطات زیرساخت پروژه ارتقاء شبکه مدیریت سوئیچینگ کشوری (ISMN) در شرکت ارتباطات زیرساخت اجرایی شد.
 
 حسین معدنی پور مدیرکل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه و مهندسی عملیات سوئیچ  و مدیر پروژه بهسازی مدیریت و امنیت شبکه  شرکت ارتباطات زیرساخت با اعلام این خبر افزود: این شرکت در قرارداد جدید نگهداری تجهیزات شبکه مخابرات زیرساخت کشور،بخشی از امکانات شبکه مدیریت سوئچینگ ISMN   را به صورت استانی در اختیار پیمانکاران قرار داده   است .
 
 وی افزود: این اقدام  با هدف  بهره مندی از توان بخش خصوصی،   کاهش هزینه های نگهداری و ارتقا کمی و  کیفی روش های نگهداری مراکز تلفنی بین شهری  SC/PC صورت گرفته است.
 
معدنی پور  تصریح کرد: این پروژه طی  شش ماه ، با بهره مندی   از توان متخصصان داخلی و با همکاری  کارشناسا این  شرکت  ،  با هدف به روز رسانی این شبکه و پوشش نیازمندی های   پیمانکاران نگهداری و  مراکز مدیریت شبکه متمرکز تهران  ،  طراحی و به مرحله اجرا رسیده است.
 
مدیرکل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه و مهندسی عملیات سوئیچ  افزود: با تکمیل این پروژه تا پایان سال جاری  ، علاوه بر ارتقا  و به روز رسانی امکانات مدیریت متمرکز مراکز کنترل این شرکت ،  پیمانکاران  از قابلیت های جدید مدیریت شبکه در مراکز استانی بهره خواهند برد .
 
وی در ادامه تاکید کرد: بهبود سرعت انتقال داده در شبکه مدیریت  با  افزایش پهنای باند DCN ،  پوشش یکپارچه شبکه مدیریت سوئیچ کشوری ، مراکز  بین الملل و مراکز جدید شبکه از دیگر مزایای این طرح است .
 
مهندس معدنی پور در پایان گفت:  تامین امکانات مدیریت شبکه برای استانهایی   که   فاقد تجهیزات کنترلی  هستند  از دیگر مزایای این طرح برا ی پیمانکاران نگهداری است  و در نهایت   مکالمات راه دور و بین الملل  از لحاظ کمی و کیفی کشور بهبود می یا
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.