بازی

فناوری اطلاعات

January 4, 2014
8:48 شنبه، 14ام دیماه 1392
کد خبر: 59999

بررسی میزان تمایل کاربران به نسخه جدید بازی World of Warcraft

نسخه بعدی بازی محبوب World of Warcraft که با نام Warlords of Draenor شناخته می‌شود، در بخش شخصیت‌های رایگان خود یک چهره جدید را شامل می‌شود که تا سطح 90 با کاربر همراه می‌باشد. اما چقدر حاضر هستید که برای در اختیار گرفتن شخصیت‌های دیگر بازی هزینه پرداخت کنید؟
 
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، شرکت Blizzard با پشتیبانی مرکز Polygon تحقیقات گسترده‌ای انجام داده است تا دریابد کاربران برای دستیابی به محتوای مورد علاقه خود در بازی‌های رایانه‌ای تا چه میزان حاضرند هزینه پرداخت کنند.
نسخه جدید این بازی مهیج به گونه‌ای ساخته شده است که کاربران برای استفاده از آن باید ماهانه 15 دلار پرداخت کنند. علاوه بر این مرکز Blizzard داخل این بازی حیوانات خانگی، کوه‌ها، سیستم‌های زرهی و دفاعی، و همچنین خدمات مختلف از جمله امکان تغییر نام شخصیت‌ها را با قیمت‌هایی بین 5 تا 30 دلار به فروش می‌رساند.
 
در تحقیق جدید مربوط به بازی World of Warcraft سوالاتی در مورد طرح‌های سالانه بازی نیز از کاربران پرسیده شده است. کاربران همچنین توضیح داده‌اند که تا چه اندازه تمایل دارند برای انجام بازی Warlords of Draenor هزینه پرداخت کنند.
 
این تحقیق بخش‌های مختلف بازی را با قیمت‌های 39 و 49 دلار ارایه داده است تا دریابد که میزان تمایل کاربران برای پرداخت هزینه تا چه حد است. با این هزینه کاربران می‌توانند تا سطح 90 بازی را دنبال کنند که اگر تمایل به ادامه بازی داشته باشند، باید هزینه بیشتر بپردازند.
 
بازی Warlords of Draenor که نخستین بار در نوامبر سال گذشته معرفی شد، 7 منطقه جدید را شامل می‌شود و در عین حال شخصیت‌ها و قابلیت‌های جدیدی را در اختیار کاربر می‌گذارد. لازم به ذکر است که بازی World of Warcraft هم‌اکنون بیش از 7.6 میلیون مشترک دارد و حدود 9 سال از زمان عرضه نخستین نسخه آن در نوامبر 2004 می‌گذرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.