تلفن همراه

سیستم‌عامل و نرم‌افزار

گوشی

January 4, 2014
15:13 شنبه، 14ام دیماه 1392
کد خبر: 60013

فروش Jolla از آیفون 5S هم بیشتر شد

شرکت DNA با انتشار لیست ۱۰ گوشی پرفروش خود اعلام کرد Jolla در رده پنجم قرار دارد و پس از آن گوشی هوشمند آیفون 5S در رتبه ششم قرار گرفته است. آیفون 5C هم جایگاه هشتم این لیست را به خود اختصاص داده است.
 
 
به گزارش فارس به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، گوشی هوشمند Jolla در مرحله نخست در محل تولید خود یعنی کشور فنلاند با محبوبیت زیاد عرضه شد و یک ماه بعد به دست کاربران اروپایی رسید. اما اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت فنلاندی DNA که وظیفه عرضه این محصول را برعهده داشت است نشان می‌دهد که این محصول به خوبی در بازار حضور یافته است.
 
محبوبیت این گوشی در کشور فنلاند به گونه‌ای بوده است که شرکت عرضه کننده می‌گوید بیش از دو گوشی هوشمند آیفون 5S و آیفون 5C به فروش رسیده است.
 
شرکت DNA با انتشار لیست 10 گوشی پرفروش خود اعلام کرد که Jolla در رده پنجم قرار داد و پس از آن گوشی هوشمند آیفون 5S در رتبه ششم قرار گرفته است و آیفون 5C هم جایگاه هشتم این لیست را به خود اختصاص داده است.
 
 
البته باید توجه داشت در دوره زمانی که فروش Jolla توسط شرکت DNA آغاز شد، این محصول پرفروش‌ترین گوشی هوشمند با قیمت بالای 300 یورو بود.
 
 
 
در رتبه‌های بالاتر از Jolla گوشی هوشمند Lumia 520 نوکیا در مکان سوم ایستاده است و برخی محصولات سامسونگ دیگر رتبه‌های اول لیست را از آن خود کرده‌اند.
 
 
 
شرکت‌های مخابراتی فنلاندی Sonera و Elisa که هنوز فروش Jolla را آغاز نکرده‌اند نام چهار محصول نوکیا را در لیست 10 گوشی برتر خود منتشر کرده‌اند. برای شرکت Elisa از 10 گوشی برتر، 8 گوشی را شرکت نوکیا تولید کرده است و بنابراین می‌توان گفت که شرکت فنلاندی نوکیا در خانه خود موقعیت بسیار خوبی دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.