اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

January 5, 2014
16:24 یکشنبه، 15ام دیماه 1392
کد خبر: 60024

استایتگرام؛ بهترین لحظات اینستاگرام‌ شما در‌ سال ۲۰۱۳

وحید ابوالحسنی‌نژاد
@myvahid
 
اینستاگرام امروز بخشی از زندگی آنلاین افراد شده است.  اپلیکیشنی که کاربران عکس و ویدیوهای کوتاه خود را در آن خلق و منتشر می‌کنند. حال‌ که سال ۲۰۱۳ چند روزی است به پایان رسیده، شما می‌توانید بهترین لحظات خود در اینستاگرام را در یک ویدیو بسازید. 
 
وب سرویس استایتگرام این امکان را به شما می‌دهد تا با چند کلیک ویدیوی برگزیده‌‌ای از محتوای اینستاگرام خود در این‌ سال منتشر کنید و لحظات نوستالژیک و مهم زندگی خود را در یک ویدیو با دوستانتان به اشتراک بگذارید. 
 
البته این امر به‌سادگی قابل انجام است. کافی است با اکانت اینستاگرام خود در این سرویس وارد شوید و بعد پیغام ساخت این ویدیو برایتان ظاهر می‌شود و اگر گزینه ساخت را بزنید، ویدیو را برایتان ایمیل می‌کند. سپس می‌توانید آن ویدیو را در اکانت اینستاگرام خود نیز منتشر کنید. 
برای ورود به این وب‌سایت به آدرس Statgram. com مراجعه کنید و ویدیو برتر پست‌های خود در اینستاگرام را تولید کنید. استایتگرام همچنین به شما امکان جست‌وجو در اینستاگرام را در وب می‌دهد، می‌توانید در آن افراد یا محتوا (هشتگ‌ها) را جست‌وجو کنید، حتی می‌توانید صفحه اصلی خود را مرور کنید. 
استایتگرام امکان بررسی مشهورترین محتواهای اینستاگرام‌تان را نیز می‌دهد. به راحتی در آن می‌توانید پست‌های برگزیده خود را مشاهده کنید. مشاهده دنبال‌کنندگان و دنبال‌شوندگان نیز از دیگر امکانات این سرویس است.  
 
حتی بخشی دارد که در آن می‌توانید محتواهایی که لایک زده‌اید را مشاهده کنید، این امر زمانی به کار می‌آید که از آن به‌عنوان یک علاقه‌مندی خود استفاده کنید و محتواهای مورد علاقه خود را نیز رصد کنید. 
به طور کلی، استایتگرام یک اینستاگرام کامل تحت وب است که تنها اجازه بارگذاری محتوا (عکس و فیلم) را به شما نمی‌دهد والا شاید امکانات بیشتری نیز از نسخه تحت وب اینستاگرام به شما بدهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.