سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

January 9, 2014
11:17 پنجشنبه، 19ام دیماه 1392
کد خبر: 60141

سامسونگ نمایشگرهای بزرگ تجاری LFD را در CES معرفی کرد

سامسونگ در CES، برای معرفی  قابلیت های نمایشگر‌های LFD ، غرفه ای به شکل هتل به عنوان "بهشت هتل ها" بر پا کرده تا سطح توانایی نمایشگرهای خود را در یک هتل به نمایش بگذارد.
 
 
سامسونگ در نمایشگاه CES امسال که در لاس‌وگاس در حال برگزاری است، سری جدید نمایشگرهای حرفه‌ای بزرگ (LFD‌) خود را معرفی کرد. در نمایشگاه CES امسال، سامسونگ از راهکارهای جدید و خلاقانه LFD خود که به مراکز تجاری از جمله هتل‌ها، کسب‌وکارها و فروشگاه‌ها اختصاص دارند، پرده‌برداری کرد. راهکارهای جدید سامسونگ، تجربه متفاوتی از نظر کاربردی و کیفیت تصویر به مشتریانش ارائه می‌دهد. مزیت‌های این نمایشگرها، در غرفه‌ای در نمایشگاه CES نمایش داده می‌شوند که شامل بخش‌های مختلف تصویری است. 
 
در این غرفه، پروژه "بهشت هتل‌ها" به تصویر کشیده می‌شود. این بخش‌ها در واقع محیط‌های تصویری گوناگون چون یک ویدئو وال لابی را به عنوان راهکار جدید مربوط به تلویزیون‌های هتل‌ها و راهکارهای نمایشگر مخصوص مراکز کسب‌وکار به نمایش در می‌آورند. سامسونگ در این غرفه همچنین از "تخته سفید تعاملی" و همچنین بزرگ‌ترین LED LFD جهان به وسعت 95 اینچ رونمایی کرد. 
 
جیونگ- هوان کیم، نائب رئیس کسب‌‌وکار نمایشگر سامسونگ در این‌باره گفت: "سامسونگ قصد دارد نمایشگرهای LFD B2B نوین خود را در بازار‌های بیشتری در جهان عرضه کند. این بازارها شامل هتل‌ها، مراکز همایش و مراکز تجاری می‌شوند. ما فعالیت‌هایمان را در سال‌های آینده نیز ادامه خواهیم داد تا راهکارهای LFD متفاوت‌تر و نوآورانه‌تری را به بازار معرفی کنیم". 
 
سامسونگ راهکارهای نمایشگرهای نوین خود را نه تنها برای لابی‌ هتل‌ها، بلکه در داخل اتاق‌های هتل‌ها نیز ارایه می‌کند تا بتواند جوابگوی همه تقاضاهای مربوط به نمایشگرهای پیشرفته در صنعت هتلداری باشد. در همین راستا سامسونگ با تمرکز بیشتر بر لابی هتل‌ها، پروژه "کشف دوباره لابی هتل" که شامل نمایشگرهایی با وضوح بسیار بالا برای نمایش اطلاعات روز مثل وضعیت آب‌ و هوا و بازار بورس می‌باشند را در لابی هتل‌‌ها ارایه می‌دهد. 
 
سامسونگ همچنین راهکار جدید نمایشگرهای مخصوص هتل خود را معرفی کرد که تمام نمایشگر‌های موجود در هتل را به یک پورتال اطلاعاتی در فضای اتاق‌های هتل تبدیل می‌کند. هتل‌ها با استفاده از این راهکار می‌توانند به آسانی محتوایی چون فیلم و بازی و همچنین اطلاعات مربوط به جاذبه‌های گردشگری محلی را به راحتی و با تکنولوژی‌های پیشرفته به مسافرانشان ارائه دهند. تمامی این موارد به نوبه خود رضایتمندی مسافران را از هتل‌ها به همراه خواهد داشت. 
 
علاوه بر این،‌ سامسونگ قابلیت جدیدی را با عنوان Smart View در نمایشگاه CES امسال معرفی کرد که به مسافران این امکان را می‌دهد تا محتوای تبلت یا گوشی‌ هوشمندشان را روی صفحه‌نمایش تلویزیون اتاق خود در هتل تماشا کنند. به طوریکه مسافران می‌توانند از تماشا و اجرای ویدیوها، عکس‌ها، موسیقی‌ها و محتویات گوناگون تبلت‌ یا موبایل هوشمندشان بر روی تلویزیون اتاق هتل لذت ببرند.
 
 
سامسونگ برای فضاهای کسب‌وکار در هتل‌ها نیز راهکار تخته سفید تعاملی (Interactive White Board) یا IWB را ارایه داده است. این راهکار شامل فناوری‌های لمسی و چند نمایشگری است. IWB سامسونگ در واقع یک تخته بولتن الکترونیکی است که با ترکیب نرم‌افزار و سخت‌افزار، به نمایشگرهایی تبدیل خواهند شد که با یک سیستم کامپیوتری، قابل کنترل هستند. قابلیت‌های لمسی نیز، این نمایشگرها را به یک راهکار راحت و کارآمد برای اهدافی چون آموزش تبدیل می‌کند. سامسونگ با ارتقای IWB و خانواده LFD خود قابلیتی را روی ابزارهای جدید معرفی کرده که به کاربران امکان می‌دهد آن را با ابزارهای دیگری مثل اشاره‌گرهای لیزری سازگار کنند.
 
همانطور که گفته شد، سامسونگ در نمایشگاه امسال از بزرگ‌ترین LED LFD جهان نیز رونمایی کرد. این نمایشگر با عنوان ME95C که به تازگی وارد مرحله تولید انبوه شده، یک نمایشگر 1.2 متری است که علاوه بر داشتن وضوح تصویر بسیار بالا، قابلیت‌های جدیدی نیز دارد. 
 
گفتنی است که سامسونگ پرچمدار بازار LFD در جهان است و پنج سال متوالی است که سهم عمده‌ این بازار را (26.4 درصد از حجم فروش LFD‌ها در فصل سوم 2013) به خود اختصاص داده است. سامسونگ با حفظ جایگاه خود در بازار رو به رشد نمایشگر B2B که به موتور جدید رشد لقب گرفته است، سهم بازار خود را از 19 درصد در سال 2012 به 26 درصد در سال 2013 رسانده است. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.