اپراتورها

تلفن همراه

January 11, 2014
13:30 شنبه، 21ام دیماه 1392
کد خبر: 60170

یکسال پس از ایرانسل؛ همراه اول هم طرح هدیه بانوان را اجرا کرد!

اپراتور اول تلفن همراه کشور به مشترکین خانم مالک سیم کارت اعتباری، ۳۰ درصد شارژ رایگان می دهد.
 
بنابر اعلام شرکت ارتباطات سیار ایران، در طرحی با عنوان «هدیه شارژ بانوان»، همراه اول به سیم کارت هایی که به نام یک خانم ثبت نام شده باشد ۳۰ درصد شارژ بیشتر می دهد.
 
بر اساس این گزارش، بانوان همراه اولی می توانند با شماره گیری کد دستوری *۱۱۱*۱۲۳*pin# از ۳۰ درصد اعتبار هدیه در زمان شارژ سیم کارت خود بهره مند شوند. 
 
این گزارش می افزاید: کل مبلغ پین و ۳۰ درصد شارژ هدیه، در مدت زمان محدودی قابل استفاده است.
 
پس از وارد کردن رمز شارژ، ابتدا مشترک به اندازه مبلغ پین افزایش شارژ داشته و سپس این مبلغ کسر شده و به جای آن شارژی به ارزش ۱۳۰ درصد مبلغ پین(پس از کسر مالیات) به مشترک داده می شود.
شارژ دریافتی(مجموعه شارژ خریداری شده و شارژ هدیه) برای استفاده درون شبکه(همراه اول و تلفن ثابت) بوده و برای مکالمه، ارسال پیامک، پیام چند رسانه ای(MMS) و اینترنت همراه (GPRS) با تعرفه های جاری همراه اول قابل استفاده است.
 
هنگامی که مشترک کد دستوری هدیه شارژ بانوان را ارسال می کند، ابتدا پروفایل وی در پایگاه داده های همراه اول بررسی شده و در صورتی که مشترک خانم نباشد، به وی اطلاع داده می شود که مشمول طرح نیست؛ اما پین همچنان قابلیت مصرف را خواهد داشت. به عبارت دیگر در این طرح پین مصرف نشده و مشترک می تواند آن را به صورت عادی یا در طرح های دیگر شارژ هدیه مورد استفاده قرار دهد.
 
گفتنی است با استفاده از شارژ دریافتی نمی توان بسته های تشویقی از جمله بسته های اینترنت همراه، پیامک و … خریداری کرد. همچنین شارژ دریافتی را نمی توان به سایر خطوط اعتباری انتقال داد و مشترکین حقوقی امکان دریافت این هدیه را ندارند.
 
این در حالی است که یکسال پیش و در طول جشنواره زمستان ۹۱، ایرانسل در قالب طرحی با عنوان "طرح بانوان"، برای مشترکین خانم خود این امکان را فراهم ساخته بود که با خرید سیم کارت‌های دوقلوی ایرانسل، یک هفته پس از فعال‌سازی سیم‌کارت اصلی خود، به مدت ۹۰ روز، روزانه  از ۲ دقیقه مکالمه رایگان ایرانسلی به ازای ۱۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه بهره مند شوند.
ضمن آنکه مشترکین خانم ایرانسل در آن زمان میتوانستند با فعال سازی سیم‌کارت هدیه خود، به مدت ۳ ماه، از ۵۰ مگابایت GPRS رایگان و ۱۰۰ پیامک رایگان ایرانسلی در هر ماه برخوردار شده و همچنین از ۱۵% تخفیف ویژه مکالمه بین سیم‌کارت اصلی و سیم‌کارت هدیه، بهره‌مند گردند. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.