اپراتورها

تلفن همراه

January 13, 2014
13:21 دوشنبه، 23ام دیماه 1392
کد خبر: 60218

فرصت ۱۰ روزه برای خرید طلایی‌های ایرانسل

خبرگزاری تسنیم: ایرانسل با پیامک "شماره‌های طلایی امسال را از دست ندهید!" به استقبال مشترکانش آمد.
 
 
به گزارش تسنیم، اپراتور دوم ارتباطی با ارسال پیامکی از شماره "09300" به مشترکانش، خبر از فروش شماره‌های طلایی این شرکت در قالب طرح "شماره‌های طلایی امسال را از دست ندهید!" داده است.
در ادامه این پیامک اشاره شده که متقاضیان این طرح تنها 10 روز فرصت دارند تا با مراجعه به پایگاه www.093.irancell.ir، شماره‌های مورد نظر خود را با پیش‌ شماره‌های 093000 و 093300 انتخاب کنند.
قیمت این شماره‌ها نیز برای سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی به ترتیب طبق جدول زیر است:
 
 
نوع سیم‌کارت قیمت (با احتساب مالیات بر ارزش افزوده) اعتبار اولیه موجود در سیم‌کارت هزینه پست قیمت نهایی
اعتباری 30 هزار ریال 30 هزار ریال 40 هزار ریال 100 هزار ریال
دائمی 1,200,000 ریال 40 هزار ریال 1,240,000 ریال

 

 
این اپراتور نخستین ارائه دهنده خدمت انتخاب شماره طلایی در کشور از اوایل سال 86 است و با اجرای دور جدید واگذاری شماره طلایی، این امکان را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد تا شماره تلفن همراه دلخواه خود را از میان صدها هزار شماره موجود در بازه شماره‌های ****0930001 تا ****0930009 انتخاب کنند.
یکی از امتیازاتی که این روش برای متقاضیان علاوه بر انتخاب شماره مورد نظر دارد، این است که آن‌ها می‌توانند حداکثر تا 3 روز هزینه شماره طلایی مورد نظر را پرداخت کنند و همچنین اگر فردی به هر دلیل مبلغی بیشتر از میزان مشخص شده توسط سیستم، به حساب ایرانسل واریز کند، مبلغ اضافی به اعتبار شماره طلایی او افزوده می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.