تلفن همراه

سیستم‌عامل و نرم‌افزار

گوشی

January 14, 2014
9:43 سه شنبه، 24ام دیماه 1392
کد خبر: 60251

بهترین ابزارهای مخصوص آیفون در سال 2013

وب‌سایت مشهور The Next Web، اقدام به انتشار فهرست ۱۰اپلیکیشن برتر آیفون در‌سال ۲۰۱۳ را کرده است. این فهرست، ۱۰ ابزار برتر ‌سال ۲۰۱۳، از بازی گرفته تا اپ‌عکاسی را به آیفون‌داران معرفی می‌کند:
 
1- ابزار Afterlight
بازی‌ها تنها نرم‌افزار موجود روی دستگاه‌های موبایلی نیستند که اعتیاد می‌آورند. برای علاقمندان به عکس‌برداری که گوشی هوشمند‌ آیفون را در اختیار دارند، Afterlight بهترین ابزار محسوب می‌شود. این ابزار تمام قابلیت‌های پایه‌ای مخصوص ویرایش عکس‌ها را در خود جا داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به برش تصویر، چرخش، تغییر رنگ و … اشاره کرد. قیمت این ابزار 0.99 دلار است.
 
2- ابزار Afterlight
شرکت اپل این محصول را به عنوان برترین ابزار سال 2013 برای گوشی هوشمند آیفون برگزیده است. این ابزار به کاربر کمک می‌کند روی گوشی خود به راحتی یک زبان جدید را یاد بگیرد. برای آموزش زبان در این ابزار از سیستم‌های بصری و روش‌های آموزشی مبتنی بر لغت استفاده شده است. این ابزار رایگان است.
 
3- ابزار Pocket Light Meter
اگر شما هم به هنر عکاسی علاقمند هستید، ابزار Pocket Light Meter بسیار به کارتان خواهد آمد. این ابزار انواع قابلیت‌های تصویربرداری را در اختیار شما می‌گذارد و پیش از تصویربرداری، آزمون‌های مختلف را روی سوژه مورد نظر انجام می‌دهد. نسخه‌های مختلف این ابزار در فروشگاه‌ها و مراکز آنلاین بین 15 تا 200 دلار قیمت دارد که البته برای آیفون رایگان عرضه می‌شود.
 
4- ابزار Temple Run 2
این بازی بسیار مهیج است و نسخه قبلی آن با نام Temple Run نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته بود. ماجرای این بازی به گونه‌ای تعریف شده است که شما هر بار مجبور خواهید بود چند مرحله آن را به صورت پشت‌سرهم دنبال کنید. این بازی به صورت رایگان عرضه می‌شود.
 
5- ابزار Venmo
این ابزار به اعضای خانواده، دوستان و … امکان می‌دهد که با یک دکمه هزینه خریدهای انجام شده توسط فرد دیگر را بپردازند. این ابزار قادر است صورت‌حساب شما را دریافت کند و به صورت خودکار آن را به حساب بانکی شما بفرستد تا برای خریدهای انجام شده نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای نباشید. زمانی که شما پول نداشته باشید این ابزار می‌تواند از دوستان‌تان قرض کند. این ابزار رایگان عرضه می‌شود.
 
6- ابزار Over
یک عکس گویای هزار کلمه است. اما برخی مواقع شما مجبور خواهید بود اطلاعات دیگری به عکس خود بیافزایید تا ناگفته‌های بیشتری را انتقال دهد. ابزار Over به کاربران امکان می‌دهد متن‌ها نوشتاری را به راحتی روی گوشی هوشمند خود به تصاویر ضمیمه کنند. این ابزار به شما امکان می‌دهد با عکس‌های ساده‌ای که توسط گوشی خود می‌گیرید یک کارت تبریک الکترونیکی درست کنید و آن را به دوستان‌تان بفرستید. قیمت این ابزار 1.99 دلار است.
 
7- ابزار ThirdLove
بزرگترین مشکلی که برای خرید پوشاک به صورت آنلاین وجود دارد، این است که اندازه شما نباشد. اما ابزار ThirdLove این مشکل را برای شما حل می‌کند. این ابزار به کاربران امکان می‌دهد از طریق آیفون عکس‌های خود را که قابل تحلیل است ارسال کنند تا از این طریق بتوانند متناسب‌ترین لباس‌ را برای خود بخرند. این ابزار رایگان است.
 
8- ابزار Vine
این ابزار که برای شما تصاویر ویدیویی 6 ثانیه‌ای تولید می‌کند و نخستین بار در ژانویه 2013 عرضه شد، از نظر تعداد بارگذاری چهارمین ابزار محبوب برای آیفون محسوب می‌شود. طول ویدیوهای ساخته شده با این ابزار بسیار کوتاه است و به همین خاطر حجم کمی دارد. برای این ابزار قابلیت‌های ویرایشی فراوان در نظر گرفته شده است. این ابزار رایگان عرضه می‌شود.
 
9- ابزار Proust
این محصول یک بازی مهیج است که نسبت به نسخه قبلی شخصیت‌های بیشتری را در خود جا داده است و بخش‌های مختلف آن مراحل جالب‌تری را در اختیار کاربر می‌گذارد. این بازی به کاربر امکان می‌دهد با سناریوی شخصی خود مراحل بعدی را تولید کند و به صورت همزمان با دیگر کاربران مراحل مختلف را جلو ببرد. این بازی رایگان است.
 
10- ابزار Mextures
این ابزار یکی دیگر از نرم‌افزارهای ویژه برای ویرایش عکس‌ها محسوبمی‌شود که به صورت پیش‌فرض بیش از 70 عکس پس‌زمینه را در خود جا داده است و امکانات پیشرفته ویرایش عکس را در اختیار کاربر می‌گذارد. قیمت این ابزار 1.99 دلار اعلام شده است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.