تلفن همراه

فناوری

گوشی

January 15, 2014
4:17 چهارشنبه، 25ام دیماه 1392
کد خبر: 60286

JUMP نگرانی برای تمام شدن باتری گوشی را از بین می‌برد

مدیریت انرژی ذخیره شده در باتری گوشی هوشمند و رایانه لوحی در طول شبانه‌روز یکی از دغدغه‌های کاربران محسوب می‌شود. اما به جای همراه داشتن همیشگی شارژرهای سیمی یا استفاده از شارژرهای همراه، از این پس می‌توانید از محصول جدید شرکت Native Union استفاده کنید.
 
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، شرکت Native Union کابل شارژی جدیدی را با نام JUMP عرضه کرده است که نیاز شما را برای تامین انرژی مورد نیاز دستگاه‌های موبایلی برطرف می‌کند.
 
این دستگاه مربعی‌شکل بسیار کوچک طراحی شده است و طول، عرض و ضخامت آن به ترتیب 50، 50 و 13.6 میلیمتر محاسبه می‌شود. کابل‌های مخصوص این دستگاه از دو طرف آن بیرون می‌آیند تا فضای بسیار کمی را اشغال کنند.
 
داخل این مربع کوچک و سبک یک باتری با توان 800 mAh تعبیه شده است که از آن می‌توان به عنوان منبع انرژی ذخیره برای دستگاه موبایلی استفاده کرد. 
 
اگرچه این دستگاه مربعی کوچک و سبک نمی‌تواند باتری شما را به صورت 100 درصد شارژ کند، ‌اما برای آن دسته از کاربرانی که در طول روز با تمام شدن باتری دستگاه الکترونیکی همراه دچار مشکلات فراوان می‌شوند بسیار مناسب است.
 
دستگاه JUMP در وهله اول به عنوان یک شارژر برای گوشی هوشمند شما عمل می‌کند و هر زمان که انرژی مورد نیاز گوشی شما را تامین کند، به صورت خودکار باتری داخلی خود را شارژ می‌کند. بنابراین هر زمان که این دستگاه مربعی را به لپ‌تاپ یا پریز متصل کنید، به صورت خودکار متوجه می‌شود که چه زمان شارژ باتری آن تمام شده است و از آن پس شروع به شارژ باتری خود می‌نماید.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.