رگولاتوری

January 16, 2014
3:50 پنجشنبه، 26ام دیماه 1392
کد خبر: 60295

دو انتصاب در شورایعالی فضای مجازی

طی احمکام جداگانه ای از سوی محمد حسن انتظاری، دبیر شورایعالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی، عباس عرب به سمت مشاور عالی و نیکنام اسماعیل زاده به سمت مدیر کل امور راهبردی دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی منصوب شد.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در حکم اول و از سوی محمد حسن انتظاری، دبیر شورایعالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی، عباس عرب به سمت مشاور عالی منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی متن حکم به این شرح است:
 
جناب آقای عباس عرب
نظر به مراتب بالای تعهد و تجربیات گرانقدر جنابعالی در حوزه های گوناگون اجرایی و لزوم نگرش جامع در هماهنگی اجرایی بخش های مختلف مرکز و تحقق اهداف آن، بدینوسیله جنابعالی را بعنوان مشاور عالی خود منصوب می نمایم.امیدوارم با همکاری کلیه بخش های مختلف مرکز ملی و با بهره گیری از نظرات تمام مدیران و همکاران مرکز و با استفاده از پشتوانه گرانقدر خود در انجام وظایف محوله، موفق باشید. تاییدات حضرت حق را برای جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهانم.
محمد حسن انتظاری
دبیرشورای عالی و مرکز ملی فضای مجازی
 
از سوی دیگر و در حکم جداگانه ای، مدیر کل امور راهبردی دبیرخانه شورایعالی فضای مجازی منصوب شد.
 
براین اساس، نیکنام اسماعیل زاده به سمت مدیر کل امور راهبردی دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی منصوب شده است.
 
متن حکم به این شرح است: 
 
جناب آقای نیکنام اسماعیل زاده 
باتوجه به تعهد، تخصص و تجربیات جنابعالی، به موجب این حکم شما را به سمت مدیر کل امور راهبردی دبیرخانه شورای عالی منصوب می نمایم. با توجه به ماموریت و اهداف شورای عالی فضای مجازی و نیز با عنایت به اهمیت ارتباط فعال با قوای سه گانه و سازمان های مربوطه امیدوارم با همکاری معاونان مرکز ملی نسبت به طراحی و پیاده سازی الگوهای ارتباطات سازمانی موثر با هدف ایجاد هماهنگی و تعامل کارامد با دفاتر روسای محترم قوا و دیگر اعضای محترم شورای عالی و نهادهای ذیربط و همچنین تهیه و تدوین راهبردهای اجرایی دبیرخانه و ارزیابی و ارائه گزارش های لازم از پیاده سازی مصوبات شورایعالی اقدام بایسته بعمل آورید. 
از خداوند متعال توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواستارم. 
محمد حسن انتظاری 
دبیرشورای عالی و مرکز ملی فضای مجازی
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.