فناوری اطلاعات

January 17, 2014
7:21 جمعه، 27ام دیماه 1392
کد خبر: 60303

پلتفرم آموزش مجازی آریانا رونمایی شد

پلتفرم آموزش مجازی آریانا به عنوان اولین نرم افزار حرفه ای آموزش مجازی مخصوص موبایل و تبلت در ایران، در یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت رونمایی شد.
 
از امکانات جانبی این نرم افزار که مخصوص کنفرانس و برای گوشی های اندروید تعبیه شده بود، امکان ایجاد برنامه شخصی کنفرانس برای شرکت کنندگان بود. به این ترتیب شرکت کنندگان کنفرانس توانستند با انتخاب موارد مورد علاقه خود از برنامه الکترونیکی کنفرانس، یک برنامه زمانبدی شخصی ایجاد و آن را مدیریت کنند.
 
در حال حاضر پلتفرم آموزش مجازی آریانا، به عنوان بستر حرفه ای و با امکانات فراوان آموزشی برای ارائه دوره های داخلی و خارجی حوزه مدیریت و فناوری اطلاعات می باشد که توسط گروه پژوهشی صنعتی آریانا در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. دانش پژوهان حوزه مدیریت از این پس می توانند لذت یادگیری را در هر جا و در هر زمانی بر روی گوشی موبایل (و به زودی تبلت و رایانه شخصی) خود تجربه کرده و دوره های الکترونیکی که توسط مجرب ترین اساتید کشور تهیه شده را به صورت چند رسانه ای همراه با تمرین و آزمون بر روی پیشرفته ترین پلتفرم آموزشی بگذرانند.
 
یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت در روزهای ۲۱ تا ۲۳ دی ماه در سالن همایش های بین المللی رازی تهران برگزار شد و میزبان مدیران، اساتید و کارشناسان برترین سازمان ها و دانشگاه های ایران و سخنرانان داخلی و بین المللی بود. در این کنفرانس سخنرانانی از جمله دکتر محمد نهاوندیان، رئیس دفتر رئیس جمهور، دکتر مسعود نیلی، مشاور اقتصادی رئیس جمهور، و اساتید بزرگ داخلی و خارجی در حوزه مدیریت از جمله دکتر علینقی مشایخی، دکتر بابک علوی، دکتر رضا روستا آزاد، دکتر احمد روستا، دکتر محمدرضا آراستی، دکتر فریدون قاسم زاده، دکتر مسعود حجاریان و .. به ایران سخترانی پرداختند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.