سخت‌افزار

سیستم‌عامل و نرم‌افزار

January 19, 2014
13:19 یکشنبه، 29ام دیماه 1392
کد خبر: 60342

گروه انتخاب مدعی تولید تلویزیون اندرویدی دوو در ایران شد

گروه صنعتی انتخاب در یک نشست خبری مدعی شد با وجود ایجاد موانع و محدودیت های مختلف برای تولیدکنندگان داخلی، نخستین تلویزیون هوشمند با سیستم عامل اندروید با همکاری شرکت دوو کره جنوبی در ایران تولید کرده است.
 
 
محمد کریمیان، معاون بازرگانی شرکت انتخاب، در این مراسم گفت: این تلویزیون، نخستین تلویزیون اندرویدی در بازار ایران است و یکی از جذاب ترین نمونه های Smart TV می باشد.
 
به گفته ی وی، بیشتر خانواده های ایرانی در هر مقیاس سنی و تحصیلی، از سیستم عامل اندروید در تلفن های همراه خود استفاده کرده اند و بهره گیری از این تلویزیون با سیستم عامل اندروید، می تواند نکته ی جذابی برای مصرف کننده باشد.
 
کریمیان در ادامه با اشاره به اینکه "انتخاب" با 20 سال سابقه ی فعالیت در تولید لوازم خانگی، به دنبال کسب تکنولوژی روز دنیا و بومی سازی آن در ایران است، تأکید کرد: گروه انتخاب به عنوان تنها نماینده ی انحصاری شرکت دوو کره جنوبی در ایران فعالیت می کند و در حال حاضر "دوو" به عنوان یکی از 10 برند برتر جهان در بخش تولید لوازم خانگی فعالیت دارد.
 
وی به نقش و جایگاه مهم بخش خصوصی در کشور اشاره و اضافه کرد: بخش خصوصی فعال و توانمند می تواند در شرایط خاص و برای عبور از مشکلات و بحران ها، هکاری های مناسبی با دولت داشته باشد.
 
معاون بازرگانی انتخاب، خواستار ایجاد بستر مناسب برای جذب سرمایه های خارجی به کشور شد و گفت: جذب سرمایه های خارجی می تواند به عنوان محرکی مناسب، موتور بخش صنعت را به حرکت درآورد.
 
کریمیان در پایان خاطرنشان کرد: گروه صنعتی انتخاب با انجام مطالعات دقیق و کارشناسی در بازار ایران به دنبال تولید محصولات با کیفیت و متناسب با خواست و نیاز مصرف کنندگان است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.