سیستم‌عامل و نرم‌افزار

گوشی

January 21, 2014
13:48 سه شنبه، 1ام بهمنماه 1392
کد خبر: 60391

اسپاتیفای موسیقی حق همه است!

وحید ابوالحسنی نژاد –  @myvahid : اگر شما هم علاقه‌مند به سبک‌های مختلف موسیقی باشید، حتما خوشحال می‌شوید که به دنیایی از موسیقی‌های رایگان البته با رعایت حقوق کپی‌رایت دسترسی داشته باشید. این اتفاق خوب، حدود ۵‌ سال پیش رخ داد! اتفاقی که اپلیکیشن اسپاتیفای توسعه‌دهنده آن است.
 
اپلیکیشن اسپاتیفای در‌ سال ۲۰۰۸ توسط یک تیم سوئدی شروع به کار کرد و هم اکنون حدود ۲۴‌میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا دارد. 
 
شما می‌توانید به وسیله تلفن هوشمند، تبلت ‌و رایانه شخصی خود تنها با‌ اتصال به اینترنت، در‌ هر جایی که هستید موسیقی‌های مورد علاقه خود را گوش دهید. با اتصال به‌ شبکه‌های‌اجتماعی می‌توانید دوستان خود را به این سرویس دعوت کنید و با دنبال‌کردن آنها سبک‌ها، آلبوم‌ها و خواننده‌های جدید را کشف کنید. شما با ساخت پلی‌لیست‌های مختلف از موزیک‌های موردعلاقه خود می‌توانید آن را با دیگر دوستان‌تان به اشتراک بگذارید یا به صورت اشتراکی پلی‌لیست‌هایی از آهنگ‌های موردعلاقه خود و دوستان‌تان را ایجاد کنید. 
این سرویس متشکل از ۲۰‌میلیون قطعه موسیقی است که شما می‌توانید براساس خواننده، آلبوم، ناشر آهنگ و ژانرها، آهنگ‌های موردعلاقه خود را جست‌وجو کنید. سرویس اسپاتیفای همچنین بر‌اساس موسیقی‌هایی که گوش می‌کنید آهنگ‌های جدید را به شما پیشنهاد می‌دهد. 
 
این سرویس در ۳ حالت رایگان، نامحدود و پریمیوم ارایه می‌شود و در حالت رایگان برای کاربران بعد از گوش‌دادن چند قطعه موسیقی تبلیغات صوتی پخش می‌شود که با پرداخت مبلغ حق عضویت خود می‌توانید از شر این تبلیغات خلاص شوید. شما همچنین با توسعه حساب کاربری خود می‌توانید آهنگ‌های موردعلاقه تان را دانلود کنید و هنگامی که دسترسی به اینترنت ندارید، به آنها گوش دهید. البته برای آپدیت حساب خود باید پول آن را پرداخت کنید. 
 
این سرویس برای اغلب پلت‌فرم‌های همراه و سیستم عامل‌های پر‌استفاده در دسترس است. شما با مراجعه به آدرس http: ..www. spotify. com به وسیله حساب‌های کاربری توییتر و فیس‌بوک خود می‌توانید در این سرویس عضو شوید و دوستان خود را نیز دعوت کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.