تبلت

تلفن همراه

January 21, 2014
14:05 سه شنبه، 1ام بهمنماه 1392
کد خبر: 60395

تبلت S5000 IdeaTab لنوو با گارانتی آوات به بازار ایران رسید

شرکت آوات جدیدترین تبلت 7 اینچی آندروییدی Lenovo را با نام IdeaTab S5000 با قابلیت مکالمه تلفنی به بازار فرستاد. 
 
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این تبلت 7 اینچی که برای اولین بار در نمایشگاه IFA 2013 معرفی شد و جزو برندگان جایزه محصولات برتر در نمایشگاه CES 2014 بوده است با ضخامت 7.9 میلی متر باریک ترین تبلت 7 اینچی بازار به حساب می آید. همچنین S5000 که با گارانتی آوات روانه بازار ایران شده، تنها 246 گرم وزن دارد و تقریبا 20 درصد سبک تر از تبلت های 7 اینچی در بازار است. 
 
صفحه نمایش این تبلت با روشنایی 350 nit از نوع HD و رزولوشن 800*1280 دارای زاویه دید گسترده ای است. همچنین این مدل از تبلت های IdeaTab لنوو دارای دوربین 1.6 مگاپیکسلی در جلو و دوربین 5 مگاپیگسلی در پشت است. دوربین S5000 می تواند کدهای QR را از فاصله زیادی شناسایی و همچنین عکس ها و فیلم های باکیفیتی ثبت کند.
 
تبلت  S5000 لنوو که مبتنی بر آندرویید جیلی بین به بازار عرضه می شود، دارای پردازنده 4 هسته ای 1.2 گیگاهرتزی Media Tek و یک گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی است. 
تبلت جدید Lenovo دارای پورت USB on the go است و با باتری 3450 میلی آمپری می تواند تا 8 ساعت با وای فای و تا 6 ساعت بدون وقفه فیلم HD پخش کند.
 
گفتنی است تبلت IdeaTab S5000 به صورت پیش فرض با نرم افزارهای سفارشی کاربر برای به اشتراک گذاری عکس، فیلم، اسناد و نرم افزارهای محافظ و پشتیبان گیری به بازار عرضه می شود. 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.