تلفن همراه

سخت‌افزار

فناوری

January 22, 2014
13:06 چهارشنبه، 2ام بهمنماه 1392
کد خبر: 60430

عرضه یک ساعت هوشمند برای کودکان

یک شرکت سازنده تجهیزات فناوری ، ساعت هوشمندی را برای کودکان عرضه کرده است که آنها را پیش از والدینشان وارد عصر فناوری های پوشیدنی می کند.
به گزارش خبرگزاری مهر، این ساعت شامل یک دوربین ویدیویی ، ضبط صوت و یک رابط به رایانه خانگی برای دانلود تصاویر و صدا است.
 
 
استفاده از همه اینها از طریق یک صفحه نمایش 1.4 اینچی لمسی امکان پذیر می شود، در حالی که این نرم افزار به کودکان کمک می کند تا تصاویر گرفته شده را ویراستاری و دستکاری کنند.
 
این فناوری به همین قابلیت ها محدود نمی شود و ساعت هوشمند    Vtech Kidizoom  شامل حسگر حرکتی، سه بازی ویدیویی، یک ساعت شماته دار، زمان نگار و کرونومتر نیز می شود.
 
جدا از همه اینها این ساعت 39.99 پوندی به کاربر امکان می دهد بین صفحه نمایشگر معمولی آنالوگ یا اعداد دیجیتالی ساده یکی را انتخاب کند.
 
 
 
شرکت های فناوری مهم و بزرگ وارد بازار فناوری های پوشیدنی شده و همه چیز از دست‌بند ناظر بر ضربان قلب گرفته تا جوراب هایی که می توانند طول گام ها را اندازه گیری کنند از جمله محصولات جدید این شرکت ها است که برای سال جاری تولید کرده اند.
 
اگرچه سامسونگ و گوگل پیش از این ساعت های هوشمند خود را به بازار عرضه کرده و اپل نیز به زودی به این بازار می پیوندد اما عرضه ساعت هوشمند  VTech برای کودکان پنج ساله به این معناست که کودکان تحول فناوری پوشیدنی را حتی پیش از والدین خود تجربه می کنند.
 
این شرکت پیش از این نیز فناوری هایی را برای کودکان عرضه کرده است که از جمله آن می توان به عرضه  "آی پد برای کودکان" در سال گذشته اشاره کرد که تبلتی برای کودکان یک ساله به بالا بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.