سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

January 27, 2014
12:29 دوشنبه، 7ام بهمنماه 1392
کد خبر: 60475

توسعه بازار محصولات جدید، ارتقای رضایت مشتریان و تقویت حرفه‌ای‌گری در همکاران سیستم

_MG_0092.jpg

مدیرعامل جدید همکاران سیستم، توسعه بازار محصولات جدید، تقویت حرفه ای گری و ارتقاء سطح رضایت مشتریان را  مهمترین استراتژی های این شرکت اعلام کرد.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، مهدی امیری که در یک نشست مطبوعاتی در جمع روزنامه نگاران رسانه های اقتصادی و فناوری اطلاعات سخن می گفت با اشاره به 25 سال فعالیت همکاران سیستم به عنوان یک شریک تجاری معتبر در کنار بزرگترین صنایع و واحدهای اقتصادی کشور گفت: همکاران سیستم کار خود را با تولید نرم افزار شروع کرده است اما طی ربع قرن فعالیت خود به نحوی رشد کرده که اکنون در جایگاهی است که تولید نرم افزار تنها بخشی از فعالیت اصلی همکاران سیستم را تشکیل میدهد.
 
امیری گفت: همکاران سیستم اکنون در کنار تولید نرم افزارهای شرکتی، برای تسهیل فرایندهای مدیریتی مشتریانش، به عرضه ی خدماتی ویژه مرتبط با این نرم افزارها نیز می پردازد؛ این تحولات شرکت را به تدریج به سمت فراهم آوردن مجموعه های محصول- خدمتی سوق داده است که میتوان آنها را «راهکارهایی ارزشمند» و نه «نرم افزارهایی» صرف نامید.
 
راهکاران، سپیدار و دشت ، سه برند جدید برای محصولات همکاران سیستم 
مدیرعامل همکاران سیستم با معرفی سه برند جدید برای تازه ترین محصولات این شرکت گفت:  امسال با بازسازی معماری برند همکاران سیستم به جدیدترین محصولات این شرکت هویت مستقل دادیم و به این ترتیب سه برند محصولی راهکاران، سپیدار و دشت را برای این محصولات انتخاب کردیم.
 
به گفته امیری "راهکاران"  نام تازه محصول استراتژیک همکاران سیستم است که طی چند سال گذشته تحت عنوان "نسل سوم" برای توسعه آن سرمایه گذاری وسیعی صورت گرفته است. وی "راهکاران" را سرمایه اصلی و رکن آینده شرکت دانست که  بر اساس بودجه بندی سال آینده، یک سوم از درآمد فروش همکاران سیستم را به خود اختصاص خواهد داد. 
 
امیری همچنین از رشد فروش "سپیدار همکاران سیستم" ، محصول ویژه کسب وکارهای کوچک، خبر داد و گفت : این محصول که هم اکنون به خوبی جای خود را در بازار باز کرده و شناخته شده است، در سال آینده ۱۵ درصد از فروش کل شرکت را به خود اختصاص میدهد. 
 
به گفته امیری  "دشت همکاران سیستم"  نیز محصولی ویژه اصناف و فروشگاههای کوچک است که به دلیل سهولت کاربری، تطابق آن با قوانین دولتی و کشش بازار مورد توجه بسیاری قرار خواهد گرفت.
 
ارتقاء مشتری راضی به مشتری خشنود
به گفته امیری مشتریان همکاران سیستم همچنان در محور توجه این شرکت قرار دارند و این شرکت روی ارتقای رضایتمندی مشتریان سرمایهگذاری وسیعی انجام میدهد. از این رو برای افزایش رضایت آنها و تبدیل آنها به مشتری خشنود، در سال آینده برنامههایی چون شریک کردن مشتریان در مسیر توسعه محصولات، رضایت سنجی مستمر و لحظهای و همچنین بهبود فرایندها و زیرساختهای پشتیبانی اجرا خواهد شد. 
مدیرعامل همکاران سیستم با تاکید بر موضوع کیفیت در این شرکت گفت: در سال ۹۳ شاخصهای کیفی هر بخش از شرکت همکاران سیستم به طور مشخص تعیین شده و اندازهگیری میشود. ما در راستای خشنود کردن مشتریان سطح جدیدی از کیفیت را در شرکت تعریف خواهیم کرد و برای رسیدن به آن در سال آینده برنامه مشخصی داریم.
 
توسعه حرفهایگری در همکاران سیستم
مهدی امیری، ارتقاء سطح حرفهایگری در همکاران سیستم را یکی دیگر از نقاط تاکید این شرکت در مسیر آینده عنوان کرد  و گفت:  «همکاران سیستم مجموعهای متشکل از نیروهای بسیار زبده و حرفهای است. ما فضایی برای کار با حرفهایها ایجاد کرده ایم و همواره مشغول ارتقای سطح حرفهایگری در این شرکت هستیم. مراقب ویژه از مشتریان، سخت کوشی،  مسئولیت پذیری و پاسخ گویی در برابر عملکرد، از ویژگی های نیروهای حرفه ای همکاران سیستم است»
 
گفتنی است مهدی امیری، مدیر عامل جدید همکاران سیستم است که در تاریخ ۲۰ آذر امسال به این سمت منصوب شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.