رگولاتوری

February 3, 2014
15:11 دوشنبه، 14ام بهمنماه 1392
کد خبر: 60609

80 درصد دارایی های شرکت زیرساخت پس از جدایی از مخابرات سند خوردند

مدیر کل حقوقی شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: در بخش منابع طبیعی 80 درصد از زمین هایی که پس از جداشدن شرکت ارتباطات زیرساخت از شرکت مخابران ایران به زیرساخت تعلق گرفت، در مرحله مستندسازی است؛ همچنین بیش از 50 درصد در مرحله صدور سند وبرای 10 جلد،سند مالکیت صادر شده است.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به نقل از روابط عمومی و امور بین  الملل شرکت ارتباطات زیرساخت، حسن صمدی با بیان این مطلب گفت: با پیگیری دفتر حقوقی، از مجموع 575 املاکی که پس از جداشدن شرکت ارتباطات زیرساخت ازشرکت مخابران ایران به زیرساخت تعلق گرفت، 285 مورد از ملاک ،منابع طبیعی بودندوهیچ کدام  سند مالکیت قانونی نداشتنداما هم اکنون هر کدام طی 26مرحله  در مرحله صدور سند قرار گرفته اند.
 
وی ادامه داد: همچنین ازمیان املاک متعلق به شرکت ارتباطات زیرساخت، 106 مرکز با 360 جلد سند ازشرکت مخابرات ایران اخذ شده که با پیگیری های دفتر حقوقی این سندها به نام شرکت ارتباطات زیرساخت اصلاح شده است.
 
مدیر کل دفتر حقوقی با اشاره به اینکه مخابرات 17 مورد از املاک دارای سند رابه شرکت ارتباطات زیرساخت تحویل نداده ،گفت: با توجه به نشست ها و جلسات و همچینین مکاتباتی که از سوی دفتر حقوقی به شرکت مخابرات ایران و شرکت املاک داده شده ، امیدواریم در آینده نزدیک این املاک نیز منتقل شود.
 
صمدی اظهار کرد:در برنامه صد روزه اول دولت یازدهم، 20 جلد سند مالکیت از شرکت مخابرات ایران یا استانها گرفته وبه نام شرکت ارتباطات زیرساخت اصلاح نام شده است و مجوز 6 سند (ایستگاه مخابراتی ) صادر و در مرحله صدور سند قرار گرفته است.
 
مدیر کل دفتر حقوقی در پایان تصریح کرد: در برنامه صد روزه دوم 35مورد،پیگیری و مستندسازی در خصوص مجوزهای صادر شده از سوی اداره کل اموال دولتی جهت صدور سند ادامه دارد که اخذ سند ایستگاه بومهن و ساختمان مجتمع مخابراتی انقلاب اسلامی در اولویت آنها قراردارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.