تلفن همراه

گوشی

February 3, 2014
16:03 دوشنبه، 14ام بهمنماه 1392
کد خبر: 60630

سامسونگ دعوتنامه مراسم معرفی سیستم‌عامل Tizen را ارسال کرد

پس از مدت‌ها انتظار و تاخیر فراوان، شرکت سامسونگ سرانجام دعوتنامه مربوط به مراسم معرفی سیستم‌عامل موبایلی Tizen را به کارشناسان و روزنامه‌نگاران ارسال کرد تا با این اتفاق نخستین گوشی‌های هوشمند مبتنی بر Tizen در "کنگره جهانی تلفن همراه"(MWC 2014) معرفی شوند.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، تاکنون اطلاعات مربوط به هیچ گوشی هوشمندی مبتنی بر این سیستم‌عامل جدید منتشر نشده است و منابع آگاه تنها یک دوربین دیجیتالی موسوم به Galaxy NX را معرفی کرده‌اند که قرار است مدل جدید آن مبتنی بر Tizen فعالیت کند.
 
مراسم سامسونگ برای معرفی این سیستم‌عامل در تاریخ 23 فوریه در هتل Arts در شهر بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود. این تاریخ یک روز پیش از آغاز فعالیت کنگره جهانی تلفن همراه است که هر ساله در بارسلونا به‌انجام می‌رسد.
 
در این مراسم تنها افرادی حضور خواهند داشت که از قبل کارت دعوت دریافت کرده باشند و همچنین، شرکت‌های مخابراتی SK Telecom، KT و LG U+ کره حاضر خواهند بود. شرکت NTT DoCoMo به عنوان بزرگترین اوپراتور مخابراتی ژاپن نیز قرار بود در این مراسم حاضر شود که البته حضور آن منتفی شد.
 
هنوز هیچ اطلاعات رسمی در این زمینه منتشر نشده و سامسونگ اعلام کرده است که کاربران برای دریافت اطلاعات بیشتر باید تا زمان برگزاری مراسم منتظر بمانند.
 
شرکت سامسونگ همچنین به طور رسمی اعلام کرد که نخستین گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل Tizen را در کنگره MWC معرفی می‌کند. این نخستین باری است که سامسونگ برای بزرگترین گردهمایی موبایلی جهان یک خبر رسمی را منتشر می‌کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.