سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

February 5, 2014
19:22 چهارشنبه، 16ام بهمنماه 1392
کد خبر: 60659

دعوت از ناشران دیجیتال برای حضور در نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال

عضو هیأت مدیره انجمن ناشران دیجیتال گفت: در ۶ دوره برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال تمرکز اصلی روی فعالان حوزه بسته‌های نرم‌افزاری و نشر دیجیتال بود اما حضور دو صنف سخت‌‌افزار و نرم‌افزار در کنار هم، می‌تواند سبد کاملی از ابزار و رسانه‌ دیجیتال را به مخاطب ارائه کند.
به گزارش خبرگزاری فارس، شهرام قربانی با اشاره به واگذاری مسئولیت برگزاری این نمایشگاه از سوی دولت به بخش خصوصی، اظهار داشت: سا‌ل‌ها است معتقدیم وزارت ارشاد باید با تمرکز بر وظایف حاکمیتی، وظایف اجرایی را به بخش خصوصی بسپارد؛ زیرا بخش خصوصی به ضعف‌ها واقف است و می‌تواند با این آگاهی زمینه رفع نواقص را برطرف کند.
 
عضو هیئت مدیره انجمن ناشران دیجیتال افزود: وزیر ارشاد در نخستین نشست خود با فعالان صنف نشر دیجیتال، تصمیم جدی خود را برای برون‌سپاری کارهای اجرایی به بخش خصوصی اعلام کرد و  تغییر متولی این نمایشگاه پرمخاطب، نخستین اقدام بوده است.
 
وی با بیان اینکه روش جدید برگزاری این نمایشگاه، شرایط خوبی را برای حضور ناشران دیجیتال در نمایشگاه فراهم کرده است، از تمام فعالان این صنف برای حضور و همکاری در این رویداد دعوت کرد.
 
قربانی، فعالیت توامان فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال برای نخستین بار در این نمایشگاه را سنجیده شده، ارزیابی کرد و افزود: در 6 دوره برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال بار اصلی بر عهده فعالان حوزه بسته‌های نرم‌افزاری و نشر دیجیتال بوده است. از آنجا که سخت‌‌افزار و نرم‌افزار مکمل یکدیگر هستند، حضور توامان این دو صنف در کنار هم، می‌تواند سبد کاملی از ابزار و رسانه‌دیجیتال را به مخاطب ارائه کند.
 
عضو هیئت مدیره انجمن ناشران دیجیتال گفت: در این دوره، فاصله زمانی بین اعلام تا برگزاری نمایشگاه، کوتاه بود که امیدواریم در سال آینده زمان برای اطلاع‌رسانی کافی وجود داشته باشد.
 
نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال (ITDMEX) از تاریخ 8 لغایت 11 اسفندماه در محل دائمی نمایشگا‌ه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.