تلفن همراه

گوشی

February 7, 2014
13:14 جمعه، 18ام بهمنماه 1392
کد خبر: 60692

آیفون‌های قدیمی خود را به مایکروسافت بفروشید

اوایل هفته جاری شرکت مرکز فروشگاه‌های مایکروسافت اعلام کرد که گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی قدیمی کاربران را به قیمت 250 دلار می‌خرد و طی این طرح گزینه‌های مختلفی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، اما مایکروسافت هم‌اکنون جزییات این طرح را اعلام کرده و توضیح داده است که کاربران در قبال واگذاری گوشی‌های هوشمند آیفون 4 و آیفون 42 اپل و همچنین Galaxy S2 سامسونگ می‌توانند گوشی‌های Lumia 1020 و Lumia 1520 نوکیا مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون را دریافت کنند.
شرکت مایکروسافت در تبلیغات خود برای اجرای این طرح، لوگوی اندروید و اپل را داخل سطل زباله قرار داده است.
البته مایکروسافت گفته که است که این طرح تا تاریخ 2 مارس 2014 دنبال می‌شود و کاربران طی این دوره زمانی می‌توانند گوشی‌های قدیمی اپل و اندرویدی خود را واگذار کنند.
بر اساس توضیحات مایکروسافت، گوشی‌هایی که در این طرح پذیرفته می‌شوند باید روشن شوند و قابلیت‌های اصلی آن‌ها کار کند و گوشی به طور کلی در شرایط استفاده باشد. با این توضیحات شرکت مایکروسافت امکان دریافت گوشی‌های نو Lumia 1020 و Lumia 1520 را فراهم می‌کند.
شرکت نوکیا در بخش دیگر این طرح توضیح داده است که صاحبان دیگر گوشی‌های قدیمی هم می‌توانند به فروشگاه‌های مایکروسافت مراجعه کنند تا کارمندان این شرکت روی گوشی‌های قدیمی قیمت بگذارند و معادل آن‌ها امکان خریداری مدل‌های جدید گوشی‌های هوشمند ویندوزی فراهم شود.
این طرح هم‌اکنون فقط در آمریکا و کانادا اجرا شده است. همچنین اگر کاربران کنسول‌های بازی PS3 سونی Xbox 360 را به این شرکت تحویل دهند، هدیه 100 دلاری را برای خرید کنسول Xbox One در اختیار می‌گیرند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.