سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

February 8, 2014
13:21 شنبه، 19ام بهمنماه 1392
کد خبر: 60703

تسریع روند پاسخگویی به درخواست مجوز در حوزه رسانه های دیجیتال

رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال از تسریع روند بررسی و پاسخگوئی به تقاضاهای مراجعه کنندگان برای دریافت مجوزهای مختلف در حوزه رسانه های دیجیتال در حداقل زمان ممکن خبر داد.
 
به گزارش خبرگزاری مهر، حسن نجفی سولاری با اشاره به اقدامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت جدید در حوزه فناوری اطلاعات اظهار داشت: برای نخستین بار تمامی برنامه های حوزه های فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد در دولت تدبیر و امید در 12 فصل و 65 عنوان به تمامی بخش های خصوصی اعلام شده و این برنامه ها در پایگاه اطلاع رسانیwww.saramad.ir نیز قابل دسترسی است.
 
رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، تسریع روند بررسی و پاسخگویی به تقاضاهای مراجعه کنندگان برای دریافت مجوزهای مختلف در این حوزه را در حداقل زمان ممکن از جمله اقدامات این مرکز برشمرد.
 
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در اسفندماه، همگرایی گسترده تر میان حاکمیت نظام، دولت و بخش خصوصی، دستیبابی و تحقق سریع تر اهداف و آرمان های متعالی نظام جمهوری اسلامی را از اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد و آشتی بخش خصوصی و دولتی در حوزه تولید و نشر را از جمله اقدامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت تدبیر و امید در حوزه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال عنوان کرد.
 
نجفی سولاری با اینکه در این دوره از نمایشگاه، شورایعالی فضای مجازی به عنوان نماینده حاکمیت نظام، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نماینده دولت و اتاق بازرگانی به عنوان نماینده بخش خصوصی حضور دارند گفت: نمایش قدرت فناوری و خلاقیت تولیدکنندگان محتوا از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال است.
 
رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال با اشاره به تاثیر نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال بر اقتصاد کشور ادامه داد: یکی از اهداف وزارت ارشاد، توجه بیشتر به بخش اقتصاد فرهنگ است و برگزاری این نمایشگاه موجب رونق بازار، ایجاد انگیزه در تولیدکنندگان، از میان بردن فاصله و جدایی بین فن و مهندسی و محتوا و افزایش صادرات محصولات دیجیتال می شود.
 
وی با اشاره به ابعاد ملی و بین المللی نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال افزود: هیچ محدودیتی برای حضور شرکت های داخلی و خارجی در این نمایشگاه وجود ندارد اما انتظار می رود شرکت های ایرانی پرقدرت تر از شرکت های خارجی حضور داشته باشند.
 
نجفی سولاری از همه فعالان عرصه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال دعوت کرد با حضور گسترده خود در این نمایشگاه بر رونق بیشتر آن بیافزایند.
 
به گزارش مهر، نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال از 8 تا 11 اسفندماه سال جاری توسط مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و بخش خصوصی حوزه فناوری اطلاعات در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.