سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

February 14, 2014
12:55 جمعه، 25ام بهمنماه 1392
کد خبر: 60845

گوگل به روزرسانی اپلیکیشن هایی تحت پلتفرم AdMob را متوقف کرد

گوگل اعلام کرد گوگل پلی از این پس به روزرسانی و پذیرش اپلیکشن هایی که تحت پلتفرم AdMob هستند را متوقف می کند.
 
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، از ابتدای ماه آگوست AdMob SDK برخلاف شرایط و قوانین گوگل پلی از ID کدهای تبلیغات گوگل پشتیبانی نمی کند.
 
درحالی که AdMob نیز تحت مالکیت گوگل است، برای این شرکت اعمال تغییرات به راحتی امکان پذیر است اما قصد دارد توسعه دهندگان اپلیکشن های موبایل را برای مدتی از استفاده از این پلتفرم دور کند.
آخرین تغییرات موجب می شود توسعه دهندگان اپلیکیشن به سرویس های جدیدتر گوگل روی بیاورند.
گوگل اعلام کرده است این اقدام تلاش های توسعه ای ما را برای سرویس های گوگل پلی و ارایه سرویس ها و ویژگی های بیشتر متمرکز خواهد کرد.
در ماه می سال ۲۰۱۳ گوگل AdMob را با قیمت ۷۵۰ میلیون دلار خریداری کرد تا سرویس های تبلیغات موبایلی خود را ارتقا ببخشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.