تلفن همراه

February 15, 2014
15:09 شنبه، 26ام بهمنماه 1392
کد خبر: 60878

تمدید مهلت شرکت در مسابقه ایده‌پردازی و برنامه‌نویسی اندروید در ایران

مهلت ارسال آثار و ایده برای نخستین مسابقه ایده‌پردازی و برنامه‌نویسی اندروید که با عنوان «ایران موبی‌کد 2014» در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود، تا ساعت 10 صبح 29/11/1392 تمدید شد.
  
محمد مهدی عبادزاده، با اعلام این خبر گفت: در چند روز گذشته درخواست‌های متعدد برای تمدید زمان مهلت ارسال آثار و ایده‌ از سوی توسعه‌دهندگان به دبیرخانه مسابقه ارسال شده که در اغلب درخواست‌ها عنوان شده متقاضی در مراحل نهایی تهیه آثار و تهیه مستندات است.
 
دبیر کمیته داوری مسابقه «ایران موبی‌کد 2014» افزود: به علت زمان‌بر بودن مراحل بررسی برنامه‌ها و ایده‌ها و امتیاز‌دهی اولیه توسط کمیته کارشناسی و نهایتا ارزیابی نهایی توسط کمیته عالی داوری، این زمان آخرین فرصت برای شرکت در مسابقه خواهد بود.
 
وی در مورد معیارهای مورد نظر در داوری نیز توضیح داد: برای داوری برنامه‌های کاربردی، معیارهای مشخصی در نظر گرفته شده است که از آن جمله می‌توان به میزان بدیع بودن ایده، میزان برآورده ساختن نیازهای جامعه ایران، کارآیی از نظر سرعت و دقت عملکرد، میزان علمی و اصولی بودن طراحی و نحوه پیاده‌سازی‌ و واسط کاربری از جهات سادگی، زیبایی، سهولت استفاده و سرعت اشاره کرد.
 
وی افزود: داوری ایده‌ها نیز بر اساس معیارهایی مانند میزان بدیع بودن ایده، میزان برآورده کردن نیازهای جامعه ایران و قابلیت تبدیل شدن ایده به برنامه صورت می‌گیرد.
 
در حاشیه برگزاری این مسابقه چهار کارگاه یک روزه آموزشی-تخصصی در زمینه طراحی و پیاده‌سازی برنامه‌های اندروید با محور‌های مختلف شامل آشنایی با مفاهیم برنامه‌نویسی اندروید و توسعه کسب و کار موفق، آشنایی با مفاهیم اولیه برنامه‌نویسی اندروید و ساخت بازی با موتور Unity 3D، آشنایی با تکنولوژی‌های مولتی پلتفرم برای تولید نرم‌افزارهای موبایل، آشنایی با کسب و کار مبتنی بر اندروید و بهترین الگوهای طراحی واسط کاربر برگزار خواهد شد.
 
این کارگاه‌ها بر اساس تجربیات عملی برخی از بهترین توسعه‌دهندگان برنامه‌های کاربردی موبایل ارائه خواهد شد.
 
اطلاعات بیشتر در وب‌سایت https://iranmobicode.ir در دسترس است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.