اپراتورها

تلفن همراه

February 16, 2014
13:33 یکشنبه، 27ام بهمنماه 1392
کد خبر: 60888

مدیرعامل سابق مخابرات: کنترل‌های خانگی 100 برابر مضرتر از فرکانس‌های موبایل هستند

مدیر عامل پیشین شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: مضرات کنترل‌های خانگی 100 برابر بیش از فرکانس‌های موبایلی به شمار می‌رود.

صابر فیضی اظهار کرد: پیشنهاد داده‌ایم که در یک برنامه زنده تلویزیونی درباره مضرات پارازیت‌ها صحبت کنیم.
 
عضو هیات مدیره تالیا در عین حال عنوان کرد: زمانی در برنامه تلویزیونی صفر و یک این را هم عنوان کردیم که مواردی مانند کنترل‌های خانگی اثراتی به مراتب مخرب‌تر از فرکانس‌های موبایلی دارند و به خصوص برای بچه‌های کوچک و زیر دو سال مناسب نیستند چرا که در آینده ممکن است باعث ابتلای آن‌ها به آسم شوند.
 
فیضی با بیان این‌که در این باره معمولا هیچ صحبتی نشده و آموزشی هم داده نمی‌شود اظهار کرد: همگان فکر میکنند که اشعه‌های موبایل بیشترین ضرر را برای افراد دارد اما واقعیت آن است که دستگاه موبایل حداقل در فاصله بیشتر از 30 سانتی متر تاثیری ندارد. اما به واسطه آن که آنتن‌های آنها بزرگ است همه فکر می‌کنند که همه امواج این بخش به مراتب مضرتر و خطرناک تر از سایر موارد است در صورتی که در شعاع بیش از 30 سانتی متر اثر ندارند و حداکثر در این محدوده افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهند.
 
فیضی پیش از این نیز برای فرهنگسازی در زمینه اینکه آنتن موبایل مضر نیست تصمیم گرفت در خانه خود دکل موبایل نصب کند.
 
به گزارش ایسنا، فیضی در حاشیه مراسم اعطای جوایز برگزیده قرعه‌کشی تالیا صحبت کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.