اپراتورها

تلفن همراه

February 19, 2014
3:16 چهارشنبه، 30ام بهمنماه 1392
کد خبر: 60913

مسعود مهردادی: تحقق اهداف همراه اول منوط به همکاری مخابرات استان‌هاست

رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: سومین دور جلسات منطقه‌ای با هدف نشست رو دررو جهت بررسی مسائل و مشکلات در حوزه ارتباطات سیار و موبایل و مرور وضعیت گذشته و ترسیم اهداف آینده در استانهای گیلان، گلستان و مازندران است.

 
مسعود مهردادی در این جلسه افزود: تحقق اهداف شرکت ارتباطات سیار ایران منوط به همکاری شرکتهای مخابرات استانی است.
 
وی ادامه داد: استان­های شمالی به لحاظ ظرفیتشان در تولید ترافیک و پذیرش میهمان مورد توجه شرکت ارتباطات سیار است که نیاز است با تلاش بیشتر بتوانند در افزایش سهم بازار پیشرفت چشمگیری داشته باشند.
 
 
در ادامه جلسه مدیرعامل شرکت مخابرات استان گلستان نیز ضمن تشریح خصوصیات جغرافیایی استان گلستان و پیشینه تاریخی آن گفت: استان گلستان با توجه به اینکه در مسیر تردد مسافران بسیار قراردارد باید مورد حمایت بیشتر شرکت ارتباطات سیار قرار گیرد تا بتواند با امکانات مناسب نسبت به ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان همراه اول اقدام کند.
 
سیدمهدی حسینی با بیان برخی مشکلات پیش رو در راه ترقی و پیشرفت استان در حوزه موبایل یادآور شد: امید است حضور مدیران شرکت ارتباطات سیار ایران در استان نوید حمایت­های بیش از پیش آنان باشد تا بتوانیم به اهداف از پیش تعیین شده نائل گردیم.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر تعداد بیش از یک میلیون و 179 هزار شماره تلفن همراه در سطح استان گلستان مشغول به کار است.
 
حسینی یادآور شد: ضریب نفوذ تلفن همراه این استان 06. 64 درصد است و صدردصد جاده­‌های شهری و 8. 96 درصد جاده­‌های روستایی تحت پوشش تلفن همراه است.
 
در پایان این جلسه بعد از بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل مختلف و بررسی نقاط قوت و ضعف مقرر شد اهداف تعیین شده تا جلسه بعدی پیگیری و محقق شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.