رگولاتوری

February 20, 2014
12:55 پنجشنبه، 1ام اسفندماه 1392
کد خبر: 60967

معاون ICT ستاد کل: ایران در عرصه ICT از پیشرفته ترین کشورهای جهان است

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی گفت: ایران در استفاده از علوم و فناوری های اطلاعات و ارتباطات از پیشرفته ترین کشور های جهان است.
 
 
به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد آقا کیشی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در زنجان افزود: طبق تاکید مقام معظم رهبری بر گسترش نهضت نرم افزاری، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در این حوزه به پیشرفت های قابل توجهی دست یافته است.
 
وی یادآوری کرد: یکی از قوی ترین مجموعه های پیشرو و فعال در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران را مجموعه های نظامی، کاربردهای نظامی و انتظامی تشکیل می دهد.
 
معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی گفت: با توجه به پیشرفت های فناوری اطلاعات در تمامی حوزه ها گسترش روز افزون آن در بعد نظامی امری اجتناب ناپذیر است.
 
وی اظهار کرد: جنگ الکترونیکی و سایبری دشمنان بیش از گذشته علیه نظام اسلامی تشدید شده و در این میان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای مقابله در آمادگی کامل است.
 
سردار آقا کیشی افزود: طی سال های گذشته بسیاری از حمله های سایبری دشمنان با ورود به هنگام متخصصان فناوری ارتباطات و اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی خنثی شده است.
 
معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با تاکید بر اینکه نرم افزارهای این حوزه 100 درصد بومی سازی شده است گفت: در حوزه سخت افزاری فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز گام های خوبی برداشته شده و با تکیه بر توانمندی داخلی کارهای خوبی انجام گرفته است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.