تلفن همراه

گوشی

February 21, 2014
17:38 جمعه، 2ام اسفندماه 1392
کد خبر: 60988

مایکروتل پلاس افتتاح شد

در طی سال‌های گذشته، انواع دستگاه‌های ارتباطاتی وارد کشور شده و با تبلیغات مختلف سعی در فروش هر چه بیشتر محصولات خود در بازار پررقابت ایران نمودند.
در پی تحقیقات میدانی انجام شده دغدغه اصلی خریداران تلفن همراه و تبلت را می‌توان به شرح ذیل تقسیم بندی کرد:
– فقدان محلی برای مقایسه انواع محصولات
– عدم امکان دسترسی به گوشی و لمس امکانات موجود قبل از خرید
– اطلاعات ضعیف برخی فروشندگان و توصیه‌های لازم
– تعدد گارانتی‌ها در بازار و وجود گارانتی‌های تقلبی
 – عدم وجود مرکز خدمات پس از فروش یکپارچه با مراکز گارانتی
– قیمت‌های غیر واقعی
 
مهران معظمی، مدیر فناوری اطلاعات مایکروتل پلاس در این باره گفت:" با توجه به مشکلاتی که همیشه سر راه خریداران برای فراهم نمودن یک تلفن همراه مناسب وجود داشته است، مایکروتل پلاس با پشتوانه سال‌ها حضور موفق شرکت پارس مایکروتل در بازار ایران و همکاری صمیمانه با مهم‌ترین برندهای بازار، اقدام به تاسیس فروشگاه‌های زنجیره‌ای (مولتی برند و تک برند) نموده است".
 
وی افزود:" فروشگاه بزرگ مایکروتل پلاس در بلوار آرش واقع در بلوار آفریقا که، اول اسفندماه 1392 به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است، پذیرای علاقه‌مندان می‌باشد. علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به این فروشگاه و یا سایر فروشگاه‌های زنجیره‌ای مایکروتل پلاس با انواع برندهای مختلف گوشی‌های همراه مانند سامسونگ هوآوی، HTC و اپل آشنا شده و با راهنمایی مشاوران و تست گوشی‌ها بهترین و مناسب‌ترین گوشی را با معتبرترین گارانتی و خدمات پس از فروش خریداری نمایند".
 
به گفته معظمی، با خرید هر تلفن همراه و یا تبلت با ارزش حداقل ده میلیون ریال، به خریدار کارت هدیه VISA با ده دلار اعتبار هدیه اهدا می‌شود. این کارت را می‌توان یکبار تا سقف هزار دلار شارژ نمود و با آن هزینه انواع خریدهای اینترنتی مانند خرید نرم افزار از پلی استور گوگل و اپ استور اپل، امتحانات دانشگاه‌های خارج از کشور، امتحانات بین المللی و سایر خریدهای اینترنی را پرداخت کرد.
در حال حاضر فروشگاه‌های مایکروتل پلاس علاوه بر بلوار آفریقا در طبقه همکف بازار موبایل(سامسونگ)، طبقه دوم بازار موبایل(هوآوی)، مجتمع تجاری گلستان شهرک غرب، مرکزتجاری تیراژه2 (اتوبان امام علی،بلوار آیت الله مدنی) و نیز برج ملت مشغول به کار هستند، ضمن اینکه به زودی در یزد و سایر شهرستان‌ها نیز شعبه‌هایی تاسیس خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.