رگولاتوری

February 22, 2014
11:09 شنبه، 3ام اسفندماه 1392
کد خبر: 60998

پنجمین نشان ستاره فناوری ایران اهداء می‌شود

پنجمین دوره جشنواره ستاره‌های فناوری ایران با هدف یادآوری و نمایش اعتبار فعالان این حوزه با معرفی برترین‌های فناوری اطلاعات – فناوری ارتباطات – فناوری روباتیک و فناوری نانو برگزار می‌شود.
 
رسول عبداللهی دبیر جشنواره ضمن اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در پنجمین دوره نشان ستاره فناوری علاوه بر معرفی برترین‌ فعالیت‌ها و شرکت‌های این حوزه از چهره‌های شاخص این حوزه تقدیر بعمل خواهد آمد.
 
دبیر جشنواره پنجم ادامه داد: برگزاری جشنواره ستارههای فناوری طی سالهای 88-89-90 و 91  تجربه گرانقدری بود تا میزبانی فعالان و بزرگان حوزه فاوا، فضای مجازی، ربوتیک و نانو در جشن فرش قرمز فناوری ایران، در نمایش شایسته ستارههای آسمان این بخش، روشنی بخش راه مجموعههای جوان باشد. رویدادی که به زیبایی گردهمایی چهرههای نامدار و آیندهسازان فناوری ایران را ترتیب داد تا امیدواری افزونتری به راه پیش روی این حوزه بدمد.
 
نامداران گرانقدری از بخش‌های مختلف دانشگاهی، صنعت و بازار با حضور در {جشن فرش قرمز} فناوران ایران زمین شب خاطره انگیزی را رقم زدند، درخشیدن و ستاره شدن؛ همراهی این جشن و حضور در جمع ستارههای فناوری ایران بعنوان افتخار آفرینان بینالمللی این مرز و بوم بطور حتم آثاری مثبت و در خور توجه برای شما در پی خواهد داشت.
 
عبداللهی هدف از برگزاری جشنواره ستارههای فناوری را بهانهای برای یادآوری و نمایش مجدد اعتبار فعالان حوزه فناوری ایران برشمرد و اظهار داشت : براساس مبحثی در حوزه مدیریت به عنوان مدیریت اعتبار که صاحبنظران آن را وظیفه اصلی روابطعمومیها و بازریابیها میدانند؛ سابقه، محصولات، سازمان، کارکنان و مدیران بازیگران اصلی حوزه مدیریت اعتبار هستند. در این میان نقش اصلی به عهده مدیرانعامل، بخشهای بازاریابی و روابط عمومی است که اعتبار را ایجاد، نگهداری و مدیریت نمایند و در نهایت ما هم با معرفی اعتبار ایجاد شده در عناوین مختلف در این جشنواره به معرفی بیشتر و بهتر توانمندیهایشان عمل نماییم.
 
عبداللهی ادامه داد: جشنواره ستارههای فناوری تنها جشن فرش قرمز حوزه فناوری کشور به شمار می رود و از این رو طی برگزاری در سه دوره گذشته به خوبی مورد توجه رسانهها و فعالان این حوزه قرار گرفته است. بازخورد رسانهای برگزاری این جشنواره از اسفند سال 1388 تا به امروز در تمام فرصتهای تبلیغاتی تلویزیونی – مکتوب و اینترنتی دریافتکنندگان نشان ستاره فناوری به تک رار نمایش داده شده است.
گروه برگزار کننده جشنواره متشکل از کمیته تشریفات، کمیته روابط عمومی، کمیته فنی،کمیته اطلاعرسانی و تیم داوری و نظرسنجی بوده که براساس برنامهریزی اولیه و هدف گذاری جشنواره نسبت به اجرای آن اقدام مینمایند.
 
برگزاری جشنواره ستارههای فناوری با مدیریت شرکت عصرفناوری اطلاعات و ارتباطات ICTAGE با همکاری مجتمع فنی تهران – مجتمع کامپیوتر پایتخت – باشگاه هواداران برج میلاد و شرکت آریاگستر( مجموعه وب سایت‌های پرشین بلاگ) با حمایت سازمان فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات- سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی – کمیته ملی روبوکاپ – ستاد توسعه نانو تکنولوژی -سازمان نظام صنفی رایانهای کشور به انجام میرسد. 
 
گفتنی است : گروه بندی موضوعی نامزدها بشکل ذیل اعلام شده است:
به طور کلی نامزدهای مورد نظر در جشنواره ستارههای فناوری ایران در چهار گروه فناوری اطلاعات –فناوری ارتباطات – فناوری روباتیک – فناوری نانو دستهبندی میشوند. در این دستهبندی از ارایهدهندگان کالا، خدمات، نوآوریها، چهرههای نامدار و همچنین آیندهسازان فناوری کشور تقدیر بعمل خواهد آمد. علاقمندان برای کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند اخبار را از طریق وب سایت جشنواره در آدرس www.tstars.ir پیگیری نمایند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.