سیستم‌عامل و نرم‌افزار

February 23, 2014
12:23 یکشنبه، 4ام اسفندماه 1392
کد خبر: 61027

ابزار CRM مایکروسافت رقابتی‌تر می‌شود

شرکت مایکروسافت در نظر دارد با افزودن قابلیت‌های بازاریابی خودکار، پشتیبانی از کاربر و مانیتورینگ شبکه‌های رسانه‌ای به نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، دور تازه رقابت‌های خود را با محصولات شرکت Salesforce.com آغاز کند. 
 
به گزارش وب سایت computerworld، سه بخش یاد شده در جریان خرید شرکت‌های Parature ،MarketingPilot و NetBreeze توسط مایکروسافت به نرم‌افزارهای CRM این شرکت افزوده شده‌اند و از این طریق سعی می‌شود با محصولات نرم‌افزاری Service Cloud ،ExactTarget و Radian۶ ساخت شرکت Salesforce.com رقابت صورت گیرد. 
به گفته «بیل پترسون» (Bill Patterson) مدیر مراکز Dynamics CRM و Parature مایکروسافت، در این فرآیند محصولات شرکت MarketingPilot به صورت کامل تغییر کرده است تا از نظر ظاهر و کارآمدی شبیه به ابزارهای CRM مایکروسافت شود. 
در ابتدا مایکروسافت تنها یک فرآیند ارتباطی به نرم‌افزار MarketingPilot ایجاد کرد تا کاربران بتوانند از خدمات آن‌ بهره‌مند شوند. اما در گام بعدی حرکت کامل به سوی این نرم‌افزار صورت گرفت و شرکت مایکروسافت در ‌‌نهایت آن را با نام Dynamics Marketing روی سرویس پردازش ابری Azure ارایه کرد. 
مایکروسافت همچنان از کاربران نرم‌افزار MarketingPilot پشتیبانی می‌کند و در نظر دارد تمامی نوآوری‌های خود را در سیستم Dynamics Marketing ارایه دهد که البته تمامی این خدمات از طریق فضای پردازش ابری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. 
پترسون همچنین توضیح داد که مایکروسافت قصد دارد قابلیت‌هایی در اختیار کاربران بگذارد تا امکان انتقال فعالیت‌های آن‌ها به سیستم Dynamics Marketing فراهم شود که البته هنوز جزییات این اقدام مشخص نشده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.