سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

February 23, 2014
12:24 یکشنبه، 4ام اسفندماه 1392
کد خبر: 61029

اوراکل در حال تولید راهکار جامعی در حوزه بازاریابی است

شرکت اوراکل پس از خرید چندین شرکت صاحب نرم‏ افزار بازاریابی حالا در حال طراحی یک راهکار جامع در این حوزه است. 
به گزارش وب‏ سایت computerworld، شرکت اوراکل پس از اینکه چند میلیارد دلاری را صرف خرید شرکت‌های عرضه‏ کننده نرم ‏افزارهای بازاریابی کرد، حالا در حال تولید یک راهکار جامع در این زمینه است. اوراکل قصد دارد با عرضه یک راهکار بازاریابی مستقل با شرکت‌هایی مثل سیلزفورس و مایکروسافت رقابت کند. این شرکت در سال گذشته شرکت‌های الوکوئا، کامپدیوم و رسپونسیس را که نرم ‏افزارهایی در حوزه اتوماسیون بازاریابی، بازاریابی محتوا و کمپین‌های بازاریابی تولید می‌‏کردند، خریداری کرد. 
جان استتیک، معاون بخش محصولات الوکوئا گفته است تیم‌های محصولات این شرکت‏‌ها هم ‏اکنون در تلاشند چرخه‌های عرضه همه محصولات خود را بر حسب دوره‌های سه ماهه با هم هماهنگ کنند. وی همچنین گفته است قرارداد خرید کامپدیوم قطعی شده است و نرم ‏افزار این شرکت نیز به خانواده راهکارهای بازاریابی تحت پردازش ابری اوراکل افزوده شده است. اوراکل نیز در حال عرضه نسخه‌های به ‏روزشده ‏ای از ابزارهای شرکت الوکوئا است که از پشتیبانی زبانی قوی‏‌تر برخوردار هستند و تحلیل‏گرهای جدیدی به آن‌ها افزوده شده است که به بازاریاب‏‌ها کمک می‌‏کند درک بهتری از نحوه عملکرد کمپین بازاریابی خود داشته باشند. 
استتیک گفته است شرکت اوراکل در تلاش است تا یکپارچه‏ سازی بین راهکارهای بازاریابی تحت پردازش ابری را با دیگر منابع داده یا نرم ‏افزارهای کسب و کار سهولت بخشد. وی همچنین مدعی شده است ابزارهای بازاریابی اوراکل می‌‏تواند شرکت‌های کاربر را به جامع‏‌ترین بینش‏‌ها در خصوص مشتریان و ویژگی‏‌ها و رفتار آن‌ها مجهز کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.