سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

February 23, 2014
12:25 یکشنبه، 4ام اسفندماه 1392
کد خبر: 61030

مایکروسافت محصولات جدیدی در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری عرضه می‌‏کند

شرکت مایکروسافت قصد دارد در سه ماهه دوم سال جاری میلادی محصولات جدیدی را در حوزه بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) روانه بازار کند. 
 
 
به گزارش وب‏ سایت zdnet، شرکت مایکروسافت قصد دارد در سه ماهه دوم امسال سه محصول جدید خود در حوزه بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری را روانه بازار کند. این سه محصول که میرا (Mira)، سوبرا (Subra) و لئو (Leo) نام دارند، از خانواده راهکارهای دینامیکز (Dynamics) هستند. میرا یکی از محصولات این شرکت در حوزه بازاریابی است که حاصل همکاری دو شرکت مایکروسافت و مارکتینگ پایلوت است. مایکروسافت که این شرکت را در اکتبر ۲۰۱۲ خریداری کرده بود، با اعمال تغییراتی فناوری آن را با ویندوز آزور خود سازگار کرده است. 
 
 
سوبرا نیز یکی از راهکارهای مایکروسافت در حوزه فناوری‌های تحلیل‌های اجتماعی است. فناوری این راهکار در اصل متعلق به شرکت نت بریز (Netbreeze) است که مایکروسافت آن را در مارس ۲۰۱۳ خریداری کرد. این محصول نیز در حال حاضر با ویندوز آزور سازگار شده است و کاربران می‌‏توانند آن را در قالب یک افزونه خدماتی به همراه راهکار آنلاین مدیریت ارتباط با مشتری مایکروسافت (دینامیک سی آر‌ ام آنلاین) به کار برند. 
 
 
لئو محصول اصلی مایکروسافت در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری است که قرار است بزودی عرضه شود. مایکروسافت در طراحی این محصول نیز از فناوری شرکت پاراچور (Parature) که چندی پیش آن را خریداری کرده بود، استفاده کرده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.