فناوری اطلاعات

March 1, 2014
14:39 شنبه، 10ام اسفندماه 1392
کد خبر: 61135

همکاری اپل با فراری، ولوو و مرسدس بنز در آینده‌ای نزدیک

سه شرکت ولوو، فراری، و مرسدس بنز قرار است تا با همکاری اپل از IOS در خودروهای تولیدی خود استفاده کنند.
 
به نقل از آی کلریفاید، بنا به اعلام فایننشیال تایمز، این سه شرکت قرار است تا با امضای قراردادی طی برگزاری نمایشگاه خودروی ژنو در هفته آینده، سیستم عامل اپل را در خودروهای خود بکار گیرند.
 
 
به گفته منابع آگاه، در حال حاضر این سه شرکت برای بکار گیری این نرم افزار در خودروهای از طرف اپل انتخاب شده اند و احتمالا در طول برگزاری نمایشگاه شرکت های بیشتری برای بکارگیری این نرم افزار ابراز تمایل کنند.
 
با استفاده از این نرم افزار در خودروهای تولیدی، رانندگان می توانند در هنگام رانندگی از نرم افزارهای جانبی این سیستم عامل استفاده کنند. آنها می‌توانند به موسیقی گوش دهند و از همین نرم افزار برای مکالمه با تلفن همراه خود استفاده کننند و همچنین از نقشه راه ها استفاده نمایند.
 
ادی کو، معاون ارشد سابق اپل از سال 2012 عضو هیئت مدیره شرکت اپل شده است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.