تبلت

تلفن همراه

March 4, 2014
14:33 سه شنبه، 13ام اسفندماه 1392
کد خبر: 61177

تبلت جدید HP مخصوص کاربران سازمانی

شرکت HP از مدل جدید رایانه لوحی ElitePad ۱۰۰۰ مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز ۱. ۸ رونمایی کرد و توضیح داد که این محصول قابلیت استفاده شخصی و حرفه‌ای را دارد و همراه با آن رایانه لوحی ProPad ۶۰۰ نیز با قیمت ارزان‌تر عرضه می‌شود. 
 
به گزارش وب سایت zdnet، شرکت HP با معرفی تبلت ElitePad ۱۰۰۰ G۲ در «کنگره جهانی تلفن‌ همراه» توضیح داد که این محصول یک «راهکار سازمانی جامع» محسوب می‌شود و قرار است اواسط ماه مارس با قیمت ۷۳۹ دلار وارد بازار شود. 
 
«درِک اِوِرِت» (Derek Everett) مدیر مرکز مدیریت تبلت‌های ویندوزی HP توضیح داد که ElitePad ۱۰۰۰ G۲ برای انعطاف‌پذیری بالا‌تر و ورودی‌های HDMI عرضه شده است و شامل لوازم جانبی و قابلیت‌هایی می‌شود که می‌تواند جایگزین لپ‌تاپ شود. 
 
او گفت: «هیچ رایانه لوحی در بازار یافت نمی‌شود که هم‌اندازه این محصول ساخته شده باشد. برخی نیازمند استفاده از صفحه‌کلید هستند و رایانه‌های لوحی را جایگزینی برای نوت‌بوک می‌دانند.»
از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که در این تبلت سازمانی به کار رفته است می‌توان به ضخامت ۲. ۹ میلیمتری، وزن حدود ۶۰۰ گرم، پردازنده ۶۴ بیتی اینتل، سیستم ورودی Touch برای قلم هوشمند و فرمان‌برهای صوتی، دو دوربین مجزا و ابزارهای داخلی ویژه و مناسب برای سازمان‌ها اشاره کرد. 
 
این شرکت آخرین محصول از سری تبلت‌های ElitePad را به کاور محافظ و لوازم جانبی کامل مجهز کرده است تا کاربران در مجموع بتوانند محصولی با قابلیت لپ‌تاپ را در اختیار داشته باشند. 
 
شرکت HP همچنین رایانه لوحی دیگری با نام ProPad ۶۰۰ G۱ عرضه کرده است که بدون لوازم جانبی عرضه می‌شود و قیمت ارزان‌تری نسبت به مدل قبلی دارد. این محصول به پردازنده Atom اینتل مجهز شده است که از مهم‌ترین قابلیت‌های آن می‌توان به ورودی‌های قابل گسترش برای ذخیره اطلاعات، ورودی micro-HDMI و بدنه آلومینیومی اشاره کرد. 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.