تلفن همراه

سیستم‌عامل و نرم‌افزار

گوشی

March 4, 2014
14:35 سه شنبه، 13ام اسفندماه 1392
کد خبر: 61179

SAP به دنبال آسان سازی توسعه ابزارهای موبایلی سازمانی است

شرکت SAP همکاری‌هایی را با مرکز Xamarin آغاز کرده است تا توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری بتوانند نسل جدید ابزارهای خود مخصوص Mobile Platform این شرکت را آسان‌تر از قبل تولید کنند. 
 
به گزارش وب سایت pcworld، پلتفورم شرکت Xamarin به توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری امکان می‌دهد با استفاده از ابزار #C ابزارهای اختصاصی خود را برای سیستم‌های عامل iOS، اندروید، mac و ویندوز تولید کنند و به طور میانگین تا ۷۵ درصد کدهای منبع ابزار نیز روی سیستم‌های عامل مختلف به‌اشتراک بگذارند. 
 
شرکت Xamarin توضیح داد که این همکاری جدید با شرکت SAP با هدف آسان‌سازی فرآیند تولید ابزارهای موبایلی برای مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزارهای سازمانی صورت گرفته است تا این مراکز بتوانند ضمن بهره‌گیری از راهکارهای موبایلی SAP، دیگر منابع اطلاعاتی را روی ابزارهای مخصوص پلتفورم‌های چندگانه مورد استفاده قرار دهند. 
 «مارک گایدوس» (Mark Gaydos) مدیر بازاریابی شرکت Xamarin گفت: «اطلاعات برای بسیاری از سازمان‌ها حکم یک جواهر باارزش را دارد. اگر شما قصد دارید ابزارهای قابل قبولی درست کنید، به نظر من باید از قدرت نفوذ این اطلاعات بهره ببرید.»
این دو شرکت برای آسان شدن فعالیت شرکت‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزارهای سازمانی پلتفورم مشترک Xamarin و SAP Mobile Platform SDK را با نام Software Development Kit عرضه کردند. 
شرکت Xamarin همچنین سیستمی را با عنوان Test Cloud ارایه کرده است که به مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزار امکان می‌دهد ابزارهای خود را در آن مورد آزمایش قرار دهند و متوجه شوند که هر ابزار چگونه و با چه توانی کار می‌کند. این سیستم داده‌های داخلی را بررسی می‌کند تا از درست کار کردن ابزار و سازگاری آن با سیستم‌های اطلاعاتی SAP اطمینان حاصل شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.